Toy Story 3, Caravana Cinematografica, Hachiko: A Dog’s Story

Toy Story 3 (2010)

Regia:
Lee Unkrich
Cu:
Tom Hanks, Tim Allen
Gen film:
Animaţie, Aventuri, Comedie, Dramă, Familie

Deşi eram convins că o să-mi placă mult, m-am plictisit rău la el. Am văzut păreri cum că Toy Story ar fi cea mai tare animaţie făcută vreodată. Bă, eşti nebun? (link IMDb)

Caravana cinematografică (2009)

Regia:
Titus Muntean
Cu:
Mircea Diaconu
Gen film:
Dramă

Exact cum mă aşteptam. Stilul românesc nou, care mă enervează la culme. Românii fac o dramă de rahat din orice comedie şi din orice alt gen. Seci rău şi nu în sensul comic, bun. Orice film românesc nou e un scurt-metraj enervant şi plictisitor.

Filmul l-am văzut la „Patria” în seara când a fost „Noaptea albă a filmului românesc”, nu pentru că am vrut eu. În fine, sala era foarte entuziasmată, ba chiar trăiau adevărate chinuri provocate de râs. Se căca un personaj, sala era sub scaune de râs. Cădea un personaj, sala sub scaun. Zicea ceva (orice) un personaj, sala era sub scaune. Deja mă enervasem, am crezut că sunt atât de prost încât nu mă prind de umorul prea subtil al filmului.

Când am ieşit din sală toată lumea vorbea despre cât de bun e filmul. Sunt un ignorant! (link IMDb)

Hachiko: A Dog’s Story (2009)

Regia:
Lasse Hallstrom
Cu:
Richard Gere
Gen film:
Dramă, Familie

Merge perfect dacă e urât afară şi eşti în casă lenevind. O poveste foarte interesantă şi cică şi adevărată. Despre prietenia dintre un om şi un câine. Despre loialitate. (link IMDb)

Lasă un răspuns

