Clarificări

Trebuie să clarific nişte chestii care ţin de acest blog, mai mult sau mai puţin interesant. Sigur, ele se deduc de către oricine are puţin bun simţ şi puţină gândire logică, dar e greu cu astea două. Aşadar:

  1. Tot ce scriu eu pe twitter apare în sidebarul din dreapta al blogului. Eu scriu acolo chestii scurte şi la obiect, pe care nu le pot pune pe blog pentru că sunt prea mici şi câteodată nu se potrivesc cu stilul ăsta în care scriu aici. Drept urmare, atunci când citeşti ceva pe snapto.eu, muţi privirea puţin în dreapta şi vezi ce linkuri, ce bancuri, ce melodii şi ce poze cu gagici dezbrăcate am mai pus acolo. E chiar aşa de greu?
  2. Adresa mea de mail şi aidiul de mesingiăr sunt puse la secţiunea contact, chestie foarte logică. Dacă mă întrebi în comentarii care e adresa mea de mail, eşti idiot sau retardat, maximum chior.
  3. De obicei cam tot ce scriu e pamflet, e la mişto, nu trebuie luat în serios şi nu trebuie pus la inimă, aţi înţeles houserilor idioţi? Mai există şi posibilitatea că dacă nu-ţi place ce citeşti aici, să ieşi în clitorisul mamei tale de pe siteul ăsta. Nu sunt agresiv, nu-mi bat joc de nimeni niciodată, ba chiar sunt calm şi înţelegător, chiar dacă voi deduceţi, din ce citiţi, că sunt rău. Dacă vreţi să ieşim la o bere şi s-o plătiţi voi sunt de acord.
  4. Tot ce am scris io aici şa, de vreo trei ani, îmi aparţine. Adică m-am chinuit mai mult sau mai puţin să scriu şi nu am luat aproape nimic în schimb pe urma asta. Drept urmare, n-ai voie să copiezi articole de aici, să le pui la tine, pe siteul tău de căcat şi să spui că le-ai scris tu, cum îmi fac mie din ce în ce mai mulţi pulifrici.
  5. Muie la toţi corporatiştii care au prea mult timp liber la muncă şi care au dat din mail în mail articolul cu „vedete pe messenger” fără să spună de unde l-au copiat!
  6. Fetelor, dacă sunteţi cuminţi vă explic cum puteţi să vă futeţi în rate! Chirilă era cu fericirea în rate, eu vă explic ceva mai diferit, dar tot în rate.
  7. Gata, că începe meciu’. Dacă îmi mai aduc aminte ceva, fac un update.

PS: pulifricule care m-ai intrebat la tine pe blog de ID de messenger, deşi, când ai copiat ce ai copiat de la mine, puteai să te uiţi şi la „contact”, dacă nu ştergi ce-ai scris sau nu dai o explicaţie logică, te voi bana şi voi scrie urât despre mumă-ta şi ne vom râde în hohote aici şa, numai pe snapto.eu!

2 responses to “Clarificări

  1. Pingback: Mama unui digei şi o promisiune | snapto.eu

  2. Pingback: snapto.eu a înplinit 3 ani | snapto.eu

Lasă un răspuns

