Mama unui digei şi o promisiune

Mama unui digei

Am promis în postul trecut că dacă muistul pe care l-am prins că a copiat nu şterge articolul sau nu mă contactează, o să zic urât despre mă-sa. Da’ m-am gândit că dacă dau link către el îi fac reclamă la un site de căcat, pe care nu-l citeşte nimeni, iar dacă zic urât de mă-sa e prea mult de scris şi nu prea am chef acum. În orice caz, muistule, mă-ta e proastă pentru că te-a fătat şi nu te-a educat, iar tu tot un digei băşit rămâi. Muie ţie, că mai mult nu meriţi!

Cum să vă futeţi în rate

Tot în postul trecut am mai făcut o promisiune şi ştiu că ardeţi de nerăbdare să aflaţi cum să faceţi treaba aia. Ziceam că vă explic cum să vă futeţi în rate. Şi voi chiar m-aţi crezut, probabil. Posibilităţi:

  1. Pe vremea când mergeam mult la ţară, exista o maşină căruia îi spuneam „rată”. Rata asta e un fel de autocar, o maşină care te duce dintr-o localitate în alta. Îi mai puteţi spune „navetă”. Cum să te fuţi în ea? Simplu: te urci, dimpreună cu cineva, bineînţeles, şi îi daţi drumul la proces, pe scaune sau între ele, unde îţi e mai comod. Când te plictiseşti schimbi rata.
  2. Îţi faci mai multe rate la bancă şi nu le mai plăteşti. Acest procedeu este echivalentul expresiei „a te fute în (ele de) rate!”.
  3. Curvele folosesc sensul denotativ al expresiei (mai ales că e criză), deci nu e nimic de explicat aici. De exemplu, mă-sa digeiului copiator cred că aşa face.
Lasă un răspuns

