Jurnalul unui om dăştept foc (5)

Dragă jurnal,

De fapt, mamăăăă, jurnaluleee, de când nu ţiam mai scris io ţie, băi fratele meu! De foarte mult timp. Nu ţiam mai scris încă deatunci de când era cald, mai ştii? Mai ştii cred, că mă văitam. Da’ acuma nu mai e, deci e bine.

Ce vreau io săţi zic ţie e că mie mi-e frică de cutremure. Mi-e frică că aş putea să mor. Tuţi dai seama în ce hal am putea ca să murim noi dacă va veni un cutremur de mare amplitudine? Io mă gândesc ceaş putea să fac dacă chiar ar veni unul. Cred că în primul rând maş panica tare şi maş duce la tocul uşii ca să nu mă dărâm cu blocul, că am auzit io că dacă stai la toc nu cazi cu blocu. Da’ oricum io cred căi o vrăjală ieftină că nai cum să scapi, că ar cădea pietroaie pe tine şiai muri strivit oricum.

Şiam mai auzit eu nu mai ştiu exact de la cine că cică ar veni un cutremur până marţi. Dar azi chiar e joi, deci a întârziat cutremuru ăsta cu vreo două zile. Nici măcar cutremurele nu mai sunt serioase în ţara asta, băi nene jurnal. Tuţi dai seama că dacă cutremuru ăsta ar fi om şiar avea şi el întâlnire cu o gagică beton cu ţâţe mari şi cu cur mişto, aia lar lăsa imediat fincă ar vedea că nu e punctual? Îţi dai seama ce partidă ar pierde cutremuru ăsta? Ce săi faci, dacă e fraier… Sau poate că e gay şi nare nevoie de gagici dastea din care am zis eu. Dar şiaşa tot ar trebui să sentâlnească cun mascul şi tot ar întârzia, deci cum o dai nu e bine.

Oricum dacă ar fi punctual ar avea numai de câştigat. Păi tuţi dai seama, mă jurnalule, cam cum sar mişca cutremuru ăsta în pat? Păi aia ar fi cutremurată din toate încheieturile, de ar zice „mamă ce bun eşti, la fel ca şiun cutremur!” şiatunci el iar putea răspunde „taci dreacu din gură, proasto, că chiar sunt cutremur!” şi ea ar completa dupaia că „chiar, iubitule, ce proastă sunt că nici nu miam dat seama”. Dar asta e numai în imaginaţia mea îţi dai seama că nare cum să se întâmple aşa ceva în riăl laif.

Şi io mai ştiu că amplitudinea la cutremure e măsurată pe nişte scări, dar nu scări dealea pe care te urci, ci dealea care se numesc rihter şi mercali. De exemplu tot aşa, dacă ar fi cutremuru om şi sar întâmpla faza cu fata de mai sus, îţi dai seama ce iar spune gagica? „Vai, iubitule m-ai cutremurat cu şapte grade pe scara rihter, dar de erupt când erupi?” şi el iar putea răspunde „proasto, dacă mai vorbeşti mult o să mi se stingă vulcanul!”. Hahaha, teai prins jurnalule? Să se stingă vulcanul, auzi! Hahaha, hai că zic şi eu glume bune, jurnalule, trebuie să recunoşti.

Îţi dai seama că dacă maş împrieteni apoi cu cutremuru ăsta iaş spune să mănveţe să cutremur şi eu mai bine gagicile şi când aş fi cu una în pat aş putea sontreb „ia zi, dragă, cu câte grade pe scara richter sau mercali vrei să te zgudui în seara asta?”.

Mai vorbim, jurnalule, că trebuie să mă duc să mă bărbieresc, că nu vreau să ajung ca Măruţă.

One response to “Jurnalul unui om dăştept foc (5)

  1. =))
    vai mersi ca m-ai facut sa rad!
    felicitari de realizarea acestui text plin de „metafore” :))

Lasă un răspuns

