Noul album Trooper – 15 (live)

Noul album Trooper – 15 poate fi ascultat integral pe Metalhead AICI. Este un album cu piese înregistrate live. Piesele sunt cele din partea a doua a concertului de lansare „Vlad Ţepeş – Poemele Valahiei”, de la Palatul Copiilor.

Am ascultat şi eu albumul azi, că mai devreme n-am avut timp. Se aude bine, mi-a plăcut atmosfera de live, trebuia să fie şi un album live şi e bine-venit. Mai jos sunt piesele incluse pe acest album şi coperta:

1. Cum vreau eu
2. Nu mai conteaza
3. Doar a mea
4. Nu trebuie sa vrei
5. Dispari din ochii mei
6. Orizonturi
7. Prizonier
8. Solii turci
9. In Valahia
10. Vlad Tepes
11. Legamantul
12. Old school, baby!
13. Tari ca muntii
14. Amintiri
15. Strigat

Lasă un răspuns

