snapto.eu a împlinit 3 ani

Astăzi, 11 octombrie 2010, se împlinesc 3 ani de la deschiderea acestui blog.

snapto.eu în timp

În 3 ani, blogul a trecut prin multe schimbări, atât din punct de vedere al aspectului, cât şi din punct de vedere al modului de scris. Îmi dau seama că m-am schimbat uitându-mă la ce scriam în urmă şi comparând cu ce scriu acum. Multe articole şi păreri din urmă mi se par puerile şi mă gândesc că acum nu le-aş mai scrie, dar nu le şterg. Scriam mai mult dar mai prost. Cu timpul am înţeles că mai bine scrii mai rar şi mai bine, chiar dacă mai pierzi din unii cititori.

snapto.eu în prezent

În prezent încerc să scriu sincer, câteodată cu umor. Nu mă feresc de cuvinte, chiar dacă unele nemulţumesc cititorul, doar am zis că încerc să scriu sincer. Ce nemulţumeşte cititorul? De obicei dacă ai o părere diferită de a lui, iar în câteva cazuri dacă foloseşti cuvinte considerate vulgare de către el. Recunosc, poate scriu vulgar, poate agresiv, dar e sincer. Sper ca până la urmă să înţeleagă toţi că mare parte din scriitură este pamflet şi că nu trebuie să se supere nimeni pentru limbaj sau pentru o părere diferită. Am mai vorbit aici despre asta, deci să nu mă lungesc.

snapto.eu în cifre

Articole: 943
Comentarii: 2518
Taguri: 2409

Nu uitaţi că în dreapta siteului aveţi toate twitturile pe care le dau, cu linkuri şi altele. De asemenea, dacă aveţi cont twitter, puteţi să apăsaţi butonul „tweet”, din josul articolului, pentru a da mai departe articolul respectiv.

Mulţumesc pentru că aţi comentat şi pentru că aţi citit snapto.eu timp de 3 ani!

6 responses to “snapto.eu a împlinit 3 ani

  1. La multi ani! 😀

  2. lma!
    stii, eu cred ca te-am descoperit pe la inceputuri si mi-a placut si atunci cum scrii, ca de aia te-am bagat la blogroll. nu mai fi asa de sever cu tine si mai ales nu te lasa.

  3. merci, cristina! 🙂

  4. La multi ani, blogule!
    Sa traiesti mult si bine si sa ai grija de Danut! 😀

  5. Blogul: merci co@y3! :))

Lasă un răspuns

