Amurg (partea 3)

Din episodul anterior: Bianca îl invită pe Cătălin să urce la ea pentru a-şi potoli setea. Cei doi se înfierbântă iar Cătălin vrea să meargă mai departe. Din păcate Bianca îşi aduce aminte că este într-o perioadă nefavorabilă sexului. Cătălin este atras mai tare când aude asta şi se repede la blondă, în final spunându-i că este vampir şi că sângele l-a atras.

Fotbalistul

– Ce adevăr, Cătălin?! ţipă blonda isterică.

– Sunt vampir, aveam nevoie de sânge!

– Nu înţeleg, cum adică? întrebă blonda confuză.

– Hai, că eşti proastă! spuse Cătălin nervos. Adică îmi cresc dinţi şi îmi place să sug sânge, blondo! Cum crezi tu că aş fi oprit maşina aia dacă nu aş fi fost vampir?

– Acum înţeleg, Cătălin! Dar tot simpatic eşti! spuse blonda fâstâcindu-se ca o… blondă.

– Mă mir!

– Bădăranule!

Bianca nu apucă bine să îşi tragă hainele că uşa camerei se deschise brusc. Blonda îşi acoperi imediat corpul şi reacţionă către cel intrat, ca într-o telenovelă:

– Adiiii, nu e ce crezi tu!

– Ce caută homosexualu’ ăsta aici? întrebă Adrian, nervos.

– Deci, Adi, noi nu voiam să facem nimic, să îţi povestesc… Deci el mi-a salvat viaţa, m-a adus acasă şi acum voia să vadă dacă am vreo zgârietură, se scuză blonda, timidă.

– Mi se pare normal că homosexualu’ ăsta ţi-a nimerit-o p-aia dintre picioare!

– Băi, deci tu să nu mă faci pe mine homosexual! Vezi că te ştiu! Eşti fotbalistu’ ăla de n-ai mai dat un gol de când i-a fost foame şi-l avea în burtă, replică ironic Cătălin.

– Gata, terminaţi, nu vă luaţi la bătaie pentru nimic! interveni Bianca. Cătălin tocmai pleca, dar tu ai venit şi ai înţeles altceva.

– Pa pa, Bianca, mai vorbim! spuse Cătălin şi ieşi repede din apartament.

– Cu cine să mai vorbeşti, băi, homosexualule? Fugi, poate dai de Solcanu pe drum! O să plec şi eu Bianca, văd că nici nu am reuşit să fim împreună şi deja mă înşeli.

– Nu te înşel, prinţul meu, tot ce ţi-am spus este adevărat! se scuză Bianca.

– Nu sunt atât de prost! Dar poate încerci să mă faci să te iert… spuse fotbalistul, zâmbind pervers.

– Adiiii, dar ştii că sunt în perioada aia naşpa şi nu pot acum!

– N-am zis nimic de zgârietură, dragă. Mai ai şi alte găuri, nu?

– Da… mai am una în peretele din baie şi una în uşa de la debara.

– Hai că eşti hazlie! Ai uitat că mai ai una, de exemplu în cur? Că văd că astă seară nu vrei să pricepi metaforele…

– Adiiii, doar ştii că nu fac aşa ceva, nu insista!

– Văd că eşti total neinteresantă astă seară, mai bine trec mâine pe la tine, după antrenament. Ce zici de asta?

– Da, e foarte bine! spuse Bianca încântată.

– Şi să nu-l mai prind pe George Michael ăla pe la tine, că vă rup picioarele la amandoi, da?

– Da, prinţul meu, cum să nu! promite blonda şi îl sărută pe fotbalist de plecare.

Timpul trecu repede iar blonda trebui să plece la locul său de muncă – o emisiune de la televizor, seara târziu, în care Bianca trebuia să stea pe un scaun, de formă, pentru că la asta se pricepea cel mai bine.

Emisiunea începu. Era prima dată când se uita şi Cătălin la emisiune şi o văzu pe Bianca. Fermecat de tăcerea filosofică a blondei, Cătălin se hotărî să o sune după emisiune:

– Alo! Bianca?

– Nu! Brigitte Bardeaux! Normal că eu sunt prostuţule, ce mai faci?

– Te-am văzut la emisiune şi am vrut să-ţi spun că mi-a plăcut prestaţia ta.

– Ce ţi-a plăcut cel mai mult, Cătă? întrebă blonda entuziasmată.

– Mi-a plăcut felul cum ai tăcut, pisi!

– Şi ce altceva, Cătă?

– Păi altceva n-ai făcut, pisi!

– Eşti nesi, Cătă! Şi nu-mi mai spune „pisi”! răspunse blonda ofuscată. Poate treci să mă iei de la emisiune şi să mergem pe la mine, să-ţi dau un pahar cu apă. Ce spui?

– Arrr, mi-e sete! Am plecat, pisi!

*Sfâşitul părţii a treia*

Va merge treaba între cei doi de data asta? Oare ce obstacole vor mai sta în calea celor doi? Îşi va ţine blonda promisiunea faţă de Adrian? Îl va lăsa ea pe vampir să îşi facă poftele vampireşti? Toate acestea în episodul următor.

Acest material este un pamflet şi trebuie tratat ca atare. Personajele sunt fictive. Aveţi grijă la vampiri, abia aşteaptă „momentul roşu”.

2 responses to “Amurg (partea 3)

  1. Foarte tare, felicitari! Si acum rad cu lacrimi.

  2. Pingback: Amurg (partea 4) | snapto.eu

Lasă un răspuns

