SENZAŢIONAL: Stenogramele dintre perversul de pe Târgu Ocna şi fosta nevastă

Prima stenogramă din dosarul „perversul de pe Târgu Ocna” se referă la o discuţie în care Sorin Ţiganu practic o cucereşte pe fosta sa nevastă:

Fosta Nevastă: Alo?
Perversul: Ce faci, fă?
FN: Nu mai îmi zice „fă”, că mă excit!
P: Asta şi vreau, fă! Ia zi, când ne întâlnim şi noi la o sămânţă?
FN: De ce să ne întâlnim, mă?
P: Bem şi noi o Cola, facem caterincă, ascultăm o manea, astea…
FN: O ai p-aia nouă dă la Salam?
P: O am, fă, hai că te-ntinzi! Ce-nseamnă asta? Zi mai repede, ori ne întâlnim, ori nu ne mai întâlnim!
FN: Ne întâlnim, Sorine, da’ nu ştiu cum să mă îmbrac!
P: Ia-ţi fă treningu’ ăla Adidas, nu ştii cum îmi place mie dă fete?
FN: Io vroiam să-mi iau fustă mini, mă.
P: Bine, fă, ia-ţi fustă, dacă vrei să pleci crăcănată d-aicea. (râde)
FN: Dă ce să plec, mă, crăcanată?
P: Vino, fă, cum vrei tu, numai vino odată, că nu plăteşte mă-ta abonamentu’ meu!

O altă stenogramă se referă la o discuţie dintre cei doi, de pe vremea când aceştia erau împreună, într-o seară, când Perversul era la o sămânţă cu băieţii. Această stenogramă pune în lumină cearta care a dus la despărţirea dintre cei doi:

FN: Alo!
P: Da, fă!
FN: Unde eşti mă până la ora asta?
P: Uite la Jilava sunt! Am glumit, fă, sunt la o sămânţă cu băieţii! Auzi ce zice Mutu: cică „ce nas ai, zici că-i colţ dă pâine”.
FN: Să mă f*t în norocu’ vostru, băi ăştea! Nu mă luaţi voi pă mine la mişto! Să nu mai vii acasă în noaptea asta, că nu mai ai ce căuta. Io stau cu copiii şi tu spargi la seminţe?
P: Ho, fă, nu mai ţipa aşa, că mă intimidez şi-ţi dau mare capac de-ţi ţiuie! Să nu mai vin acasă? Păi nu e, fă, casa mea? Că vin şi-ţi dau una dă te mai trezeşti când ajung io zece staţii mai încolo!
FN: Dă unde e, mă, casa ta, că n-ai nici acte?
P: Făăă, perfuzie zici că eşti, dacă vin acasă îţi dau daună totală, ştii, nu? Hai, până pă 30 să-ţi faci bagajele, să pleci acasă, că nu eşti bună dă nimic!
FN: Ce până pă 30, mă?
P: Până pă 30, fă, că te-am luat în leasing! Ai termen! Să pleci şi să mă laşi, că îţi dau în chip, dă te julesc dă tot la obrăjor şi la fruntiţă! Erai bună, ţăranco, când te-am luat, acuma te-ai tras dă tot la faţă, zici că eşti perfuzie.
FN: Bine, mă, plec! Şi cu fetele cum facem?
P: Le împărţim, iau io una şi tu una şi le mai schimbăm dân când în când câte 30 dă zile aşa, adică o lună! 720 dă ore… Hai, pa!
FN: Pa!

3 responses to “SENZAŢIONAL: Stenogramele dintre perversul de pe Târgu Ocna şi fosta nevastă

  1. N-are cum, ma, eu asa am interceptat stenogramele. Te sarut, bagabontelule! =))

  2. Arhip Dragos

    Auzi ce zice Mutu: cică “ce nas ai, zici că-i colţ dă pâine”.
    Nu Mutu, ma, Corcodel! :((

  3. Prea penale vorbelor, am murit de ras

Lasă un răspuns

