Haine de bun simţ de unde cumpărăm?

Eu urăsc cumpărăturile. Le urăsc din inimă, dacă am mai zis asta îmi cer scuze, chiar le urăsc. Poate că e tipic bărbătesc sau poate că sunt nebun, nu ştiu sigur care e motivul. Azi am dat o tură prin AFI, mall cu pretenţii, şi am ajuns acasă mai obosit ca după fotbalul de ieri. După două ore şi ceva de colindat magazine, m-am ales doar cu un pulover şi o pereche de pantaloni. Asta în condiţiile în care eram hotărât să-mi iau ceva pentru iarnă, nişte încălţări şi altele.

Geci

E o modă de rahat la geci, care constă în geacă scurtă, aproape cu buricul gol, şi mâneci lungi. Prima dată ai impresia că ai intrat la magazinul pentru femei, dar îţi dai seama că eşti bine cănd vezi afişele. Toate magazinele au geci cu buricul gol. Şi mai sunt celelalte magazine care au geci cu buricul gol plus sunt sclipicioase. Ori suntem gay ori suntem cocalari? Ori!

Adidaşi

Adidaşii i-am găsit doar sub forma unor încălţări pentru clovni. Ba roşii, ba gri sclipicioşi, ba stil gheată dar tot de clovn. Şi am văzut că aşa sunt şi pentru femei. Dacă nu eşti un gog care merge în club şi dansează house precum peştii pe uscat îţi poţi lua adio de la încălţăminte. Eu găsisem vreo două modele care îmi placeau dar, pentru că sunt foarte norocos, aveau toate numerele mai puţin 41.

Pantaloni

Cât de cool o fi să îţi cumperi blugi roşii, verzi şi alte culori stridente, bărbat fiind? Cât de cool o fi să îţi cumperi blugi cu mii de briz-brizuri? Foarte cool cred, că peste tot se găsesc. Să porţi pantaloni decenţi e de porc, văd.

Deci, de unde oare putem să cumpărăm geci care să nu fie nici de moş dar nici de clubber agarici, adidaşi care să nu fie gen expadrile sclipitoare şi pantaloni care să nu fie de homosexuali nebagaţi în seamă?

7 responses to “Haine de bun simţ de unde cumpărăm?

  1. Uite de asta nu merg eu in mall-uri . Doar chestii de gay/cocalari sau in cazul meu pitzipoance . O alternativa este shoppingul online , zic eu 😀

  2. Daca ar fi si cabine de proba online… :d

  3. pentru fete clandestino si soul rebel si mai sunt…:) pentru baieti nu prea stiu:(

  4. Si pe mine ma enerveaza ca nu gasesc un magazin in care sa existe tot ce imi place mie… am gasit chestii faina in Zara, doar ca sunt cam scumpe…dar e singurul magazin in care am gasit mai mult de 5 articole de imbracaminte pe gustul meu 🙂

  5. SH 🙂

  6. geronimo

    🙂 Complex Europa, sau cum s-o mai numi… Acolo e salvarea. Suna de porc chinezesc, dar acolo mai poti da peste o haina mai acatarii.

  7. Haine de calitate la bani putini? Second hand clar. La criza de acum…Avantajul este ca a crescut concurenta si deci si calitatea hainelor SH. Gasiti si pe net cateva magazine online second hand, dar cu siguranta vor mai aparea.

Lasă un răspuns

