Interviu cu Anastasia Obukhova, rusoaica fană Lady Gaga

În urma ştirii din Cancan, cu rusoaica Anastasia Obukhova, am reuşit să stau de vorbă cu aceasta şi am discutat despre scrisoarea pe care a trimis-o pentru Lady Gaga.  Scrisoarea este următoarea:

„Te visez adesea, vreau să mor şi să mori şi tu împreună cu mine. Am să te împuşc în cap, aşa cum Mark Chapman l-a împuşcat pe legendarul membru al trupei Beatles, John Lennon, în 1980. Numai că eu, spre deosebire de Chapman, am să mă împuşc imediat după ce am să te ucid pe tine, ca să murim împreună”

Iată ce am reuşit să aflăm de la Anastasia, această rusoaică sadică (o scuzaţi pentru româna ei stâlcită, dar e de înţeles, e rusoaică şi mai stă şi în New York):

Eu: Bună ziua!
Rusoaica: Bunî zîua, duămn repuărter!
E: Ce te-a făcut să îi trimiţi scrisoarea aceea cântăreţei?
R (plângând): Deci, vreau sî vî râspuând datuâritî la faptul cî asta ieste, io o iubesc pe Gaga şî aşa sânt într-o-ndrăgostealî, cî aş vrâea sî mor odatî cu ia. Deci nu puteţ’ voi sî-nţelegeţ ce simt io pentru ea!
E: Hai, nu mai plânge, că te face să arăţi şi mai urâtă decât eşti. Continuă, zi-ne despre cât de tare o iubeşti!
R: Vreau sî vî zâc cî i-am scris ş-o poezîe ca sî vedeţ cî nu vî mint. Po’ s-o zâc, pot, pot?
E: Poţi, zi-o odată!
R: Bine, sî intituleazî „Te iubesc, frumuasî Gaga!”

„Aş vrâea sî te uciâd, frumuasî Gaga
Să-ţ întind creiîrii pe pereţ
Sî mă hrânesc dân corpu’ tău la-„mpinge tava”
De te-am speriat te-aş ruga sî mî ierţ!

Io nu vrau să te speriu chiar deluoc
Să ştâi cî te iubesc nespuâs dî mult
Şî dacî mî gândesc puţân mai bine
Sincer îţ spun, aş vrea ca sî te f… bat!

Aş putea fi Alehandruo şî Robertuo
Aş putea fi toţ trei la un luăc
Aş putea fi chiar şî Fernanduo
Io te iubesc, sî ştii cî nu mî juoc!

Ca să-m arîăt iubirea pentru tine
Aş vrâea să-ţ trag un gluonţ în cap
Sî te spoiesc puţân aşa cu sânge
Ş-apoi sî te-nchid în dulap

Şî la sfârşât sî mâ omor şî ieu
Ca sî ajungiem amândouî-n iad
Sî facem sexuri pân butoaie
Şî dracu sî sî uite încântat.”

R (plângând în hohote): Te iubesc, Gago, sî mor ieu!
E: Să continuăm interviul! Ce altceva ne mai poţi spune?
R: Mă scuzaţ, duămn repuărter, nu mai puăt să continui.
E: Din păcate interviul nu mai poate continua, pentru că rusoaica isterică plânge în hohote. Atât de aici, de la faţa locului! Cetăţeni, aveţi legătura!

Lasă un răspuns

