Jurnalul unui om dăştept foc (6)

Dragă jurnal,

Vreau să-ţi spun io ţie că m-am supărat foarte tare astăzi, fincă deoarece n-am primit nimica de la Moş Nicolae şi din cauza la faptu ăsta io nu mai cred nici că mai egsistă! Nu e faza că io n-am fost cuminte că chiar am fost cuminte. De egsenplu io am încercat să înjur mai puţin şi chiar aşa am şi făcut că n-am mai înjurat decât doar atunci când m-am enervat io foarte tare. Hai, recunosc că m-am enervat de multe ori, dar aşa când te enervezi tare nu se pune că om eşti doar, păi nu?

Şi io vreau să ştii că am început să am îndoieli de foarte mare amvergură că Moş Nicolae egsistă. Păi io ştiam că mai întâi de Moş Nicolae el a fost un Sfântu Nicolae. Păi ori e Sfânt, ori e Moş, nu? Şi tot o fază care n-o-nţeleg io mai deloc aşa e că de ce şi Nicolae şi Crăciun sunt moşi? Io cred că e mânărie ca să nu sară fetele pe ei seara când intră pe horn sau pe geam, pe unde mă-sa or intra ei. Păi îţi dai seama dragule jurnal ce-ar însemna dacă n-ar fi moşi? Dacă moşii aştia doi sunt de fapt tineri şi în putere? Îţi dai seama ce-ar însemna asta? Păi să facem aşa o socoteală numai în România, că avem cele mai frumoase multe fete (adică „bune” că eu aşa le zic, iartă-mă că mă gândesc la prostii, dar la ce să te gândeşti când vezi aşa ceva?) şi să zicem că ar sări pe ei, ceva de genul: vai moşule, nu credeam că o să mai vii, eu mă întorc cu spatele la tine şi cu fundul în sus ca să nu văd ce cadouri îmi faci, să fie surpriză. Adică aia i-ar face avansuri, te-ai prins? Şi atunci moşu dacă ar rezolva aşa nenumărate fete, păi n-ar obosi şi el? Şi n-ar mai ajunge la toţi ca să le dea cadouri. Sau poate de-aia n-a mai ajuns şi la mine.

Şi dacă e aşa cum m-am gândit io, păi în cazu ăsta e o mare porcărie şi o discriminare de mi-e şi silă şi am devenit scârbit. Păi şi noi care suntem băieţi n-avem şi noi nevoie de o Baba Nicoleta d-asta care să fie tânără sau de o Baba Crăciuna care tot tânără să fie? Şi când coboară pe horn şi vine să pună cadouri în ghete normal că o să se aplece. Şi de-aici îţi dai tu seama ce-am vrut să zic, jurnalule, că eu te consider deştept la fel ca şi mine.

Altceva n-am ce să-ţi mai zic jurnalule, că nu mai am ce! Pa!

Lasă un răspuns

