Easy A, The Departed, WebSiteStory

Easy A (2010)

Regia:
Will Gluck
Cu:
Emma Stone, Amanda Bynes, Cam Gigandet
Gen film:
Comedie, Romantic

Comedie la care să te relaxezi, să pierzi vremea… La filmele de genul ăstuia le mai spun „filme la care te uiţi ca să vezi cum se mişcă nişte oameni pe-acolo”. Aa, da, şi e cu Emma Stone… Ar merge o dată, de două…

The Departed (2006)

Regia:
Martin Scorsese
Cu:
Jack Nicholson, Leonardo DiCaprio, Matt Damon
Gen film:
Crimă, Mister, Thriller

Poliţie, mafie, oameni sub acoperire, actori excepţionali. E imprevizibil, e bun, dar nu foarte. Eu i-am dat 8 pe Cinemagia.

WebSiteStory (2010)

Regia:
Dan Chişu
Cu:
Crina Semciuc, Diana Gurscă
Gen film:
Acţiune, Dramă

Cred că-s masochist sau ceva, pentru că tot mă mint că nu mă mai uit la filme româneşti noi şi până la urmă zic „hai, mă, că poate ăsta nu e ca celelalte!”. Toate filmele româneşti noi sunt despre droguri, sex, târfe, peşti şi crime. Hai că iar încep să mă vait de parcă m-a obligat cineva să mă uit la el. Zic doar că Weekend cu mama (2009) a fost puţin mai prost decât ăsta, dar puţin!

Genul de film la care omu’ zice replica aia de care sunt sătul: „Ia uite, bă, exact după realitate e făcut!”. Mamă, îţi dai seama ce căcat a identificat el în film? E după realitate, frate! Nici n-am mai văzut filme româneşti cu puştoaice care se duc în club, nervoase că nu le-a dat mă-sa bani de corn cu ciocolată şi se fac praf! Şi acolo, ghici ce, dau de un peşte! Pfoaaa, ţine-o p-asta! Exact ca în realitate, frate!

O singură fază e mişto în film – când dă Oreste (Ficat) cu maşina peste aia. Are nişte replici bune.

2 responses to “Easy A, The Departed, WebSiteStory

  1. Eu am vazut California Dreamin si nu era despre droguri, sex, târfe, peşti şi crime.E un film chiar foarte bun,in care arata prostia romanilor,cat de incapatanati sunt. E adevarat ca e luat dupa realitate,eu cred ca fiecare poveste este inspirata dupa realitate,cum fiecare film povesteste o intamplare reala,dar totusi e un film bun.

  2. Sido, nu e vorba ca e luat dupa realitate si ca asta e problema. Problema e ca asta e motivul suprem pentru care WebSiteStory place unora.

Lasă un răspuns

