Şoc: Am interceptat stenograma dintre mine şi un idiot!

Deci, pe la ora şase, şase şi ceva, s-a constatat un apel, din care nu am putut să citesc ceva pe net, pentru că s-a declanşat o… extorsiune al unei convorbiri, al unui telefon de… ă… într-o ureche şi după care puteţi vedea… Chiar acum vă arăt şi stenograma:

Eu: Da!
‎0732 563 438: Ăiii, tu eşti ăla prostu?
Eu: Da’ tu cine pizda mă-tii eşti?
0732 563 438: Aăăiiii ciobani, ce înjuri aşa?
Eu: Păi zi cine eşti, în pizda mă-tii!
0732 563 438: Ăiii ciobani, nu ti prind io, ăiii boule?
Eu: Hai, marş la căcat!
0732 563 438: Ăiii ciobani, da’ prost mai eşti, ti prind io!
Eu: S-o prinzi pe mă-ta! Pa!

În urma acestei convorbiri, după voce, nu am putut identifica dacă apelantul este un el sau o ea, dar avea accent moldovenesc. Şi mă gândeam că poate sunteţi treji pe la vreo trei-patru noaptea şi aveţi chef de apeluri, desigur cu număr ascuns. Băgaţi acolo: 0732 563 438.

Deranjant nu este că mă sună cineva fără a avea un motiv bine întemeiat. Că nu mă deranjează să vorbesc cu proşti dacă sunt amuzanţi şi au simţul umorului. De exemplu într-o seară m-a sunant o duduie, din nu mai ştiu ce oraş (bineînţeles la nimereală), cu care am putut avea o discuţie, cu înjurături creative şi cu glume urâte dar foarte haioase. E deranjant că unii n-au dom’le simţul umorului deloc. Cum e prostu’ sau proasta de mai sus sau cum e ĂSTA.

3 responses to “Şoc: Am interceptat stenograma dintre mine şi un idiot!

  1. Si eu am primit cateva telefoane in care am primit amenintari, bineinteles ca i-am luat la misto,foarte calm si se enervau ca nu reusesc sa me enerveze :)).Da,tampita faza.

  2. Fazele cu sunat la intamplare si amenintat nu e haioasa deloc; nu inteleg ce ii amuza ca fac asta. Daca tot suni la nimereala si vrei sa faci misto, macar sa ai haz.

  3. pai se aduna in grupuri si din lipsa de ocupatie,de subiecte de discutie si din prea multe minute suna la intamplare,ei se distreaza doar ca au niste glume pe care doar ei le inteleg,cam de prost gust.

Lasă un răspuns

