Iris – 12 Porţi (2010)

Sunt albume pe care îmi place să le ascult atunci când stau întins în pat şi mă gândesc la nimic. Sunt albume pe care îmi place să le ascult în maşină, în drum spre munte, stând pe bancheta din spate şi uitându-mă pe geam. Sunt albume pe care îmi place să le ascult când fac flotări. Sunt albume pe care îmi place să le ascult în timpul concertului. Noul album Iris, 12 Porţi nu prea se încadrează în nici una din categoriile de mai sus.

Pe albumul „12 Porţi” predomină versurile despre ai plecat şi m-ai lăsat, ce greu e fără tine şi ce mult ne mai iubim noi doi, amândoi. Nu m-ar deranja nici versurile astea dacă ar fi transmise puţin mai altfel, dar îmi par banale, reci. Poate că Iris e prea matură pentru a mai face piese antrenante, pe care să te mişti şi să te agiţi la concerte sau chiar acasă. Să nu mai poată face nici măcar balade decente pe care să le auzi pe fundal când faci orice altceva?

Promovat mult şi bine pe posturile de radio, „12 Porţi” nu mi se pare nici măcar un album modern.

Piese favorite: Cât aş vrea să zbor, Mereu împreună (promovate mult şi pe radio) – nici ele nu-s cine ştie ce.

Tracklist:

1. Nimeni nu mai plânge
2. Dăruind vei dobândi
3. Tăcerea ta
4. Lumină vie
5. Cât aş vrea să zbor
6. Nu te mai preface
7. Prizonieri în nori
8. Lacrimi de stele
9. Fără tine
10. E un vis
11. Vremea binelui
12. Mereu împreună

One response to “Iris – 12 Porţi (2010)

  1. Asa am auzit si eu ca nu sunt extraordinare melodiile,totusi coperta albumului arata bine 🙂

Lasă un răspuns

