INCREDIBIL: Am interceptat stenogramele dintre Bianca Drăguşanu şi Adrian Cristea

Află de ce s-a despărţit Bianca de dinamovistul Adrian Cristea, numai pe snapto.eu.

SENZAŢIONAL, mai jos avem stenogramele dintre Bianca şi Adrian. Prima stenogramă prezintă o discuţie dintre cei doi, într-o zi ploioasă:

Bianca: Bună, iubi!
Adrian: Da!
B: Ce „da”?
A: Bună!
B: Ce urât e afară! Şi sunt singură…
A: Da…
B: Adrian, mai zi şi tu altceva în afară de „da”!
A: OK!
B: Of… Ziceam că sunt singură şi că e urât afară şi poate, cine ştie… înţelegi?
A: Da… e urât!
B: Mă, băiatule, io vreau să ne-o tragem, ce nu înţelegi? Parcă ai doi ani!
A: N-am!

ţrrr (telefon închis – credem că Bianca a închis de nervi)

O altă stenogramă prezintă chiar discuţia din ziua în care cei doi s-au despărţit:

Bianca: Alo!
Adrian: Da!
B: Ce faci, iubitule?
A: Bine.
B: Hai, măi, Adrian, de când suntem împreună nu mi-ai spus nici măcar o propoziţie întreagă, cu subiect şi predicat. Nu te înţeleg, nu mă iubeşti?
A: Mama spală.
B: Poftim? Ce-i asta?
A: Propoziţie.
B: Doaaamne fereşte! Adrian, eu nu mai pot să continui relaţia asta. Vreau să ne despărţim, gata, mi-a ajuns.
A: Te iubesc!
B: Nu mai cred nimic, Adrian. Nu aşa te porţi cu cineva pe care îl iubeşti.
A: Ba da!
B: Ce „ba da”, că mă disperi, ce „ba da”?!
A: Aşa e.
ţrrr (telefon închis din nou de către Bianca, de nervi)

Imediat după ce Bianca a închis telefonul, Adrian a sunat din nou:

Bianca: Ce mai eeee?!
Adrian: Ascultă, draga mea, Bianca, doar pentru că nu am fost concis în discuţiile cu tine şi pentru că nu am fost exact cum poate ţi-ai fi dorit tu să fiu, asta nu înseamnă că trebuie să mă tratezi în acest fel! Vreau să ştii că reacţia ta m-a frapat! Consider că am făcut tot ce mi-a stat în putinţă astfel încât relaţia noastră să meargă pe o cale ascendentă. Orice altceva consider că este în zadar şi vreau să încheiem această discuţie într-un mod plăcut şi relaxat. Vrei să-mi mai spui ceva?
B: Mama spală.
A: Bianca, vreau să-mi răspunzi la o întrebare cât se poate de simplă, ce se întâmplă cu tine?
B: Da!

sursa foto: click.ro

Lasă un răspuns

