Tipuri de facebookiste: Filozoafele

Facebookistă = fată care are cont de Facebook. Deci nimic rău în asta.

Unul dintre tipurile de facebookiste este tipul „filozoafă”. Individa filozoafă este uşor de recunoscut, în general după citatele clişeice pe care le afişează sub pozele pe care şi le face singură, de obicei cu telefonul mobil, iar în cazuri mai speciale cu aparatul de fotografiat.

Filozoafa de Facebook are părerea că citatul de rahat pe care şi l-a scris ea sub poză nu l-a mai auzit nimeni niciodată. Se crede un fel de Cristofor Columb al citatelor. Majoritatea citatelor de sub pozele filosoafelor sunt despre dragoste, iubire, duşmani şi invidie. Cam ca la manele, dar mai artistic. Un exemplu sinistru este: „Numai dupa invidia altora iti dai seama de propria ta valoare”. Şi faza e că e plin Facebookul de filozoafe valoroase. Există şi filozoafe facebookiste care se cred cu o treaptă mai sus faţă de cele obişnuite – alea care scriu tot citate, dar în engleză. Pfoai, dacă aţi scris în engleză ne-aţi pişat în creştet, nu alta!

Filozoafa de Facebook se iubeşte atât de tare încât, dacă ar putea, s-ar căsători cu ea însăşi. Are poze în care e fotografiată din toate unghiurile şi în toate oglinzile cu care s-a întâlnit. Foarte posibil ca filozoafa de Facebook să le fi şi pus nume oglinzilor în care s-a pozat. Ceva gen: „Aici eram în Maricica şi aici eram în Marizabel, dar staţi să mă vedeţi în Geanina!”. Ce rahat, ţi-o tragi cu prietenele tale? „A, nu, aşa le cheamă pe oglinzi…”

Metode de agăţat facebookiste filozoafe:

1. Scrie-i un comment cu numele gogului din care a citat ea sub poză

De exemplu, dacă a scris sub poză un citat din Cărtărescu, tu trebuie să adaugi un comentariu în care să scrii „Mircea Cărtărescu”. Atât. Sigur o dai gata! Se va gândi: „Mamă, ăsta chiar şi-a dat seama că citatul ăsta super-tare, pe care l-am scris eu sub poza mea super-tare, şi care există peste tot pe internet şi îl au toate proastele sub poză e de Cărtărescu! Ce deştept e şi ce spirit de observaţie are!”.

2. Scrie-i un comentariu în care să o apreciezi

Poţi să îi scrii doar „Ce bine ai ieşit!” şi e de ajuns. Se iubesc singure atât de mult încât orice compliment e încă o dovadă clară că sunt frumoase şi deştepte şi că tu apreciezi asta.

3. Deja două metode sunt prea multe şi prea sigure ca să mai ai nevoie de a treia.

9 responses to “Tipuri de facebookiste: Filozoafele

  1. of Doamne , de ce esti hater? (mentionez ca nu este un comment doar pentru post-ul asta)

  2. Leo, nu-s ma hater. Mai ales in postul asta.

  3. Adamura Sugipula

    „Hater” cum pula mea vine asta ? Ce s-o fi intamplat cu mama ei de lb romana ?Mancati-as neologismele de pe camp cu un „furculision” 😉 …si cacam-as pe toti manelistii ‘evoluati’…in scris ,ce s-au mutat de pe „marele”hi5 pe FB.

  4. Ei, asta-i fauna de hai cinci mai mult, nu prea e de feisbuci 🙂 Sa stii ca imi plac articolele tale. Bafta!

  5. Da ma da ziceam de tot blogu , nu ma simt lezat nici fizic nici psihic de nici un post al tau si n-am nimic nici cu tine, nici cu ce scrii. Doar ca iti place sa ii pui pe toti intr-o galeata si crezi (si aici esti nedrept) ca rockerii/metalistii (sau cum s-or mai eticheta) sunt „usi de biserici” ca sa zic asa . Si stiu sigur ca pana si tu stii asta( dar de, stiu si eu foarte bine ca drama vinde) Am sa iti daucel putin cate un exemplu din fiecare clasa de oameni pe care o batjocoresti , exemplu care poate nu te-ar face sa iti schimbi parerea despre ei dar poate ti-ar deschide mintea (si cu asta nu vreau sa spun ca ai mintea inchisa) si ai realiza ca lumea nu e chiar atat de rea pe cat crezi. In acelasi timp am alte exemple de rockeri care, din punctu meu de vedere cel putin, sunt mai rau decat multi alti manelisti .
    Sa nu te superi, e doar parerea mea si nu am scris nimic cu parere de rau… Altfel? ce mai faci ?

    @adamura : sper ca realizezi ca singuru care a stricat limba romana esti tu 😉 si nu ma refer la cuvintele scrise in ghilimele . Ca sa nu mai spun ca neo inseamna nou, THEREFORE nou inseamna evolutie , care, de cele mai multe ori, este buna SI IN PLUS cred ca am dreptu sa scriu EXACT cum vrea pula mea UNDE vrea pula mea . Sunt sigur ca si tu la randu tau te-ai mutat de pe hi5 pe facebook. Cum tu ai avut dreptu cred ca asa au si manelistii si cocalarii si houserii , fie ei evoluati sau nu.

  6. Stai ma linistit, ca am inteles ce ai vrut sa zici, nu-s oligofren sa ma supar.
    Eu am mai zis pe aici de ce generalizez (pentru ca nu stau sa scriu exceptiile si pt. ca oricum e scris sub forma de pamflet cam orice e pe-aici, deci e la misto, sa radem).
    Altele vb noi, daca ai acelasi YM. 🙂

  7. nice, hai ca ai prins bine realitatea:D

  8. Pingback: Tipuri de facebookiste: Masochistele | snapto.eu

  9. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

Lasă un răspuns

