Requiem for a Dream, Black Swan, The Dilemma, 127 Hours

Requiem for a Dream (2000)

Eu nu mai suport filmele pe tema drogurilor, de fapt nu cred că le-am suportat vreodată. Poate că am văzut filmul după ce m-am săturat de altele de genul lui. Nu-mi pare rău că l-am văzut dar nici nu l-aş mai vedea a doua oară.

Black Swan (2010)

Natalie Portman e fabuloasă. Mila Kunis e bună şi la propriu dar mai ales la figurat. Dincolo de astea, un film pe care îl recomand. Bun, bun!

127 Hours (2010)

Imagini care te lasă gură-cască. O poveste adevărată care bate toate documentarele de pe Discovery. Despre forţă, tărie şi curaj. Foarte bun şi ăsta!

The Dilemma (2011)

Slab. Are câteva faze de râs, dar parcă prea puţine.

Lasă un răspuns

