Superinterviu cu Florin Salam, românul ajuns la BBC

Doamnelor, domnilor şi ce altceva mai sunteţi, am reuşit să stăm de vorbă cu marele maestru Florin Salam, imediat după succesul său de la BBC:

Reporter: Domnule Florin Salam, cum vă simţiţi acum, că aţi ajuns atât de cunoscut şi în străinătate?

Florin Salam: Mă cam doare stomacu’ aşa… Vin dă la o nuntă după Ferentari şi avea sarmalele stricate cred, nu ştiu ce s-a întâmplat.

R: Nu pot să spun că îmi pare rău. Totuşi, mă refeream aşa, în general.

FS: În general nu mă doare, că mănânc bine la toate nunţile pă unde mă duc, nu mâncare stricată, nu nimic. Oameni ca lumea, n-am ce zice.

R: Văd că aveţi umor. Totuşi, vă întrebam serios.

FS: Fratele meu, n-am omorât pă nimeni niciodată, de ce vrei ca să m-acuzi acuma c-aş fi omorât?

R: Nici n-am spus aşa ceva, mă refeream la „umor” şi nu la „omor”, adică mai pe româneşte: aveţi caterincă în dvs!

FS (râde): Aşa, fratele meu, cu mine să vorbeşti pă româneşte. Oricum io am înţeles dă la-nceput, da’ mai glumesc şi io.

R: Şi cum a fost să vă auziţi la BBC?

FS: Nu ştiu cine e Bibi, că nu l-am cunoscut. Io doar m-am auzit acolo, da’ cre-că Bibi Si era vreun patron sau ceva mai mare p-acolo. Oricum, e cunoscut sigur omu’, dacă i-a făcut ăştia şi vorbă. Ai auzit şi tu doar cum se zice la noi în România: „să moară Bibi de nu te sparg!”.

R: Văd că nu ne înţelegem. Să trecem la întrebări mai uşoare. Ce muzică ascultaţi, domnu’ Salam?

FS: Muzică bună în general, de toate genurile: manele, normal şi mai ascult populară din când în când.

R: Ascultaţi şi muzică clasică, domnu’ Salam?

FS: Câteodată.

R: Şi ce preferaţi din muzica clasică? Numiţi un artist!

FS: Îmi place mult ăsta… cum îi zice… Pablo Picaso! Foarte mult ascult.

R: Am înţeles. N-aveţi deloc gusturi rele. Să vedem şi alte domenii. De exemplu, ce părere aveţi despre Liviu Rebreanu, mai exact despre ce a făcut el?

FS: Îmi pare rău, da’ chiar nu ascult rock, nu-mi place deloc genu’ ăsta. Tot maneaua e cea mai tare. La un chef, la una-alta, ce faci? Cum dansezi tu pă Liviu Rebreanu? Tot o manea pui când te îmbeţi.

R: Câtă dreptate aveţi, domnule Salam. Mulţumim frumos pentru interviu. O zi bună vă dormim!

FS: Oricând!

Sursă foto: bzi.ro

One response to “Superinterviu cu Florin Salam, românul ajuns la BBC

  1. :)) ce tare Nu asculta Rebreanu ca nu-i place rock-ul :))

Lasă un răspuns

