Bloguri feminine aveţi?

Eu citesc bloguri (şi sunt multe) de obicei ori pentru umor, ori pentru a mă informa, ori pentru a vedea păreri diferite despre anumite subiecte. Şi mă gândeam că majoritatea, dacă nu toate, sunt bloguri scrise de bărbaţi.

Şi când spun bloguri mă refer la bloguri, nu la siteuri în care autoarele îmi spun că şi-au luat blugi noi sau că au mâncat prăjitură cu ciocolată şi s-au îngrăşat. Vreau să râd când citesc. Sau să plâng, sau să mă enervez (dar nu pentru că e scris prost), sau să orice. Vreau să ies de pe blogul respectiv şi să ţin minte ce am citit acolo. Nu vreau să intru şi să ies căscând, plictisit.

Sunt eu atât de chior şi nu văd blogurile feminine scrise bine? Dacă ştiţi voi exemple, scrieţi-le! Puteţi să vă şi autopromovaţi, nu mă interesează, dar vreau să văd blogurile alea bune, scrise de „sexul frumos”, clişeic vorbind.

Am scris asta pentru că, uitându-mă peste blogurile pe care le am la RSS, nu prea am văzut bloguri feminine, nu de alta.

4 responses to “Bloguri feminine aveţi?

  1. e gagica aia blonda din sibiu… siblondelegandesc.com?!

  2. @ioneque: mai citesc si pe-acolo din cand in cand.

  3. http://simona.revistatango.ro/ Le mai si da-n bara.. rarut de tot

Lasă un răspuns

