Tipuri de facebookiste: Masochistele

Începem, ca şi în episodul trecut (Tipuri de facebookiste: Filozoafele), cu definiţia: Facebookistă = fată care are cont de Facebook. Deci nimic rău în asta.

Un alt tip de facebookiste este tipul „masochistă”. Individei masochiste, după cum îi spune numele, îi place să fie masochistă şi să îi facă şi pe ceilalţi să fie la fel. Mai clar, îi place să se chinuie şi să îi chinuie şi pe ceilalţi. Masochista este recunoscută după pozele întoarse pe care le postează pe Facebook şi de cele mai multe ori se încadrează şi în tipul „filozoafă”, având la descriere un citat de rahat. Pozele pot fi întoarse în două feluri: într-o parte sau cu capul în jos. Masochistei de Facebook îi place să se chinuie când se uită la pozele cu ea. Practic îşi rupe gâtul pentru a se privi în poze.

Masochista de Facebook se hrăneşte cu gândul că bărbaţii îşi vor rupe gâtul pentru ea. Masochista de Facebook are impresia că lumea va lua monitorul în mâini şi îl va întoarce invers doar pentru a o admira pe ea în toată splendoarea. Pentru cei cu laptop e uşor, hai şi pentru ăia cu LCD, dar ce ne facem cu cei care au CRT?

Totuşi, motivul clar pentru care masochista se chinuie singură şi îi chinuie şi pe privitori nu este foarte clar. De exemplu, dacă respectiva Masochistă de Facebook este mai puţin înzestrată de la mă-sa natură, motivul pentru care îşi postează pozele cu capul în jos ar putea fi pentru că are impresia că lumea nu îi observă defectele fiind cu susul în jos.

Metode de agăţat facebookiste masochiste:

1. Foloseşte-te de poza ei întoarsă cu capul în jos pentru a o cuceri. Deci, dacă tipa arată bine, foloseşte următoarea replică: De câte ori mă uit la poza ta am impresia că facem un şaijnouă virtual, ce-ai zice de unul real?

2. Scrie-i o declaraţie în care să te referi la poza ei întoarsă. De exemplu: Am scăpat din mână trei laptopuri şi două monitoare doar pentru a te admira. Am ajuns la Spitalul de Urgenţă cu dublă fractură la gât. Mi-a dat sângele pe nas de trei ori, stând în cap pentru a te vedea. Vezi câte fac eu pentru a te admira, fă?

3. Dacă mă plătiţi vă fac un fel de decalog. Până atunci ajung două.

One response to “Tipuri de facebookiste: Masochistele

  1. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

Lasă un răspuns

