Rabbit Hole, A Nightmare on Elm Street, The Kids Are All Right

Rabbit Hole (2010)

Cu Nicole Kidman. Drama unei familii care şi-a pierdut copilul într-un accident. Filmelor de genul ăstuia eu le spun „lungi scurt-metraje”. E bun!

A Nightmare on Elm Street (2010)

Un horror cu vise. Ideea mi-a plăcut, filmul nu prea spre deloc.

The Kids Are All Right (2010)

Cinemagia încadrează The Kids Are All Right (DOAR) la genul comedie, filmul fiind drama unei familii de lesbiene. Poate mi-am pierdut eu simţul umorului, dar nu prea ai la ce să râzi. Subiectul e bun oricum. Şi filmul este exact genul care am văzut că primeşte mereu nominalizări la Oscar.

Lasă un răspuns

