Jurnal de om răcit, ziua 2

Ziua doi, 5 februarie, 2011

Am început cu ziua doi în care sunt răcit, pentru că în prima zi am fost în faza de negare. Mă gândeam că nu are cum să mi se întâmple tocmai mie, miezului din branză. Am crezut că dacă iau un paracetamol răceala va fugi precum argintul viu de descântec. Dar n-a fost aşa. Şi iată-mă aici, răcit, cu ceaiul lângă mine.

În tot anul trecut, adică în 2010, am răcit fix o dată. Dar acum, când abia a început 2011, deja am egalat situaţia din 2010. Un lucru pe care îl urăsc atunci când sunt răcit e că toate alimentele au gust puţin acru. Aşa mi s-a întâmplat şi ieri, când am mâncat dintr-o cutie cu icre. Bine, alea cred că erau acre pentru că erau şi expirate, dar nu citisem termenul de valabilitate. Oricum, n-am murit de la ele, dar nu cred că o să mai vreau icre vreodată în viaţă, chiar dacă n-am nimic.

Un alt lucru oribil e că îmi curge nasul şi trebuie să dau cu mâneca din când în când, că şerveţelele sunt tocmai la magazin şi mai şi costă. Glumesc, de fapt mă duc până în baie şi mă şi spăl. Întotdeauna, când sunt racit, mă gândesc de unde vin atâţia muci. Suflu nasul din cinci în cinci minute şi mucii tot nu se opresc. Mă gândesc că dacă mucii s-ar folosi la ceva mi-aş putea deschide o afacere profitabilă. Aş putea s-o numesc „muci a la snapto”, să fie în ton cu blogul. Şi chestia asta cu vorbitul pe nas mă termină. Dacă iau chitara în mână aş putea să cânt ceva de Dan Spătaru cu vocea asta. Aş putea să cânt „Drumurile noastre” din tonalitatea originală.

Sper să nu ţin multe zile acest jurnal. Trebuie să fiu tare! Drumurile noaaaaastre poateee, se vor îîîntâl…

Lasă un răspuns

