Jurnal de om răcit, ziua 3

Ziua trei, 6 februarie 2011

Mâncarea a început să fie mai puţin acră şi nici n-am mai mâncat nimic expirat. Sunt din nou cu ceaiul şi paracetamolul lângă mine. Dacă o ţin în ritmul ăsta, în maximum două zile o să fiu ca înainte. Adică n-o să mai ţin un jurnal de om răcit, o să pot să ies p-afară să torn bere în mine şi o să pot să cânt din nou ca un privighetor (există?).

E şi o parte proastă când se termină răceala. Şi partea proastă e că se termină aia bună. Partea bună fiind că toată lumea se poartă cu tine cam cum s-ar purta cu un handicapat. Ceaiuri, pastile, toate căcaturile îţi vin la nas. Trebuie să profiţi din plin când eşti răcit, că dup-aia vezi tu!

Azi noapte teoretic a fost mare chef la vecinii de deasupra mea, practic n-am auzit nimic. Oamenii puseseră afişe pe uşile de la intrarea în scară şi pe aia de la lift că, sanchi, e chef şi că încearcă să nu deranjeze, dar nici ei să nu fie deranjaţi. Mă gândeam că or să dărâme blocu’, da’ am zis că asta e, trebuie să suport, că oameni sunt şi ei, nu? Şi aseară ce să aud? Băngăneau o chitară şi cântau şi vorbeau de abia se auzea ceva, ceva, dacă făceam eu linişte. Şi ziceam că n-am lume bună în bloc.

Păi, mă, băieţi, chefuri d-astea puteţi să daţi în fiecare noapte, că nu se supără nimeni. Chiiiiitarişti, zgomotoşi şi fantezişti… Miiiiinijup…

2 responses to “Jurnal de om răcit, ziua 3

  1. @snapto

    Sanatate multa,snapto!!!

  2. ^ Merci! La fel si tie!

Lasă un răspuns

