De ce întorc femeile capul după bărbaţi?

Am auzit la o persoană de sex frumos (clişeu idiot, intenţionat) că nu se jenează să întoarcă capul după un băiat drăguţ. Şi, în mintea mea de mediocru confuz, am încercat să mă gândesc de ce ar întoarce o femeie capul după un bărbat. Bun, dacă eşti bărbat şi vezi o duduie bună (cu sens de „i-aş trage-o o dată, de două”) pe stradă, e normal să întorci capul. Şi să recunoastem, bărbaţii întorc capul după o femeie pentru a-i vedea fundul. Nimeni nu întoarce capul după o femeie şi se gândeşte „Ia, bă, oare asta are păr mişto? Şi dacă da, cât e de lung?”. Nu, când un bărbat întoarce capul după o femeie, în capul lui e un singur lucru: Ţâţe are, e mişto şi la faţă, ia să vedem, ce cur are?!

Şi e normal, hai să nu fim ipocriţi. Şi voi, fetelor, vă bucuraţi când întoarcem capul după voi, chiar dacă nu vreţi să recunoaşteţi. Vă umflaţi în pene când vă claxonează câte unu’ la trecerea de pietoni chiar dacă, de cele mai multe ori, reacţionaţi cu un „Ce idiot!” spus cu superioritate. Şi nimeni nu ar trebui să condamne pe nimeni. E ca o lege nescrisă ca bărbaţii să se uite la fundurile femeilor, iar femeile să se prefacă afectate când de fapt chiar se bucură.

Acum, că am stabilit cât de normal este ca bărbaţii să-şi rupă gâtul după femei, tot nu înţeleg de ce femeile spun că întorc capul după bărbaţi. Ştiu, am înţeles că şi femeile sunt preocupate de fundurile bărbaţilor, dar nu pot să cred că e un aspect atât de important pentru o femeie. Cum gândeşte o femeie când îşi întoarce capul? „Băi, e drăguţ la meclă, ia să vedem cur are?”. Eu nu pot să cred asta, mai ales că noi nu ne îmbrăcăm cu pantaloni care să ne arate toate formele de la fund până la gleznă, cum faceţi voi.

One response to “De ce întorc femeile capul după bărbaţi?

  1. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

Lasă un răspuns

