„Fainăl cuntdon”, cu domn’ taximetrist

http://embed.trilulilu.ro/audio/ilicom/3367d0b65ba597.swf

În general, taximetriştii din Bucureşti sunt setaţi pe manele. Rar am întâlnit, mai ales noaptea, taximetrist care să nu bage puţină manea, să-i meargă condusul mai bine. Am întâlnit, ca oricine, taximetrişti de toate felurile – ba muţi, ba dornici de vorbă şi poveşti. Şi n-am nimic cu ăia care vorbesc tot drumul, ba chiar mă ajută să nu mă plictisesc. De obicei cu cât sunt mai în vârstă cu atât mă amuză mai mult. Au tot felul de poveşti, adevărate sau nu, nu contează asta.

Azi-noapte, însă, s-a produs minunea – Am dat de un domn taximetrist, trecut de tinereţe, ascultător de altceva în afară de manele. La început, am crezut că radioul lui este uitat pe vreun post de radio unde s-a nimerit să fie Bob Dylan. De l-ar lăsa aici tot drumul, zic în gând, că n-aveam chef de nimic, doar voiam să ajung acasă. Mai apoi, la începutul unui Beatles, taximetristul se scuză:

– Vă terorizez, că io-s cam de modă veche?

Atât voiam să aud. I-am zis că nu mă deranjează şi că chiar îmi place muzica lui, ca mai apoi să-mi povestească despre chitariştii lui preferaţi. Discuţia se mai întrerupea când începea câte o melodie nouă:

– I-auzi, fainăl cuntdon, iorop!

Să trăiţi mulţi ani domnu’ taximetrist, că de ăia tipici suntem sătui!

One response to “„Fainăl cuntdon”, cu domn’ taximetrist

  1. Mihai Alexandru

    Cred ca era un domn cu cioc si foarte de treaba (Alex Padureanu), singurul taximetrist care iese din tipare obisnuite de taximetru.

Lasă un răspuns

