Good nightgeaz!

http://embed.trilulilu.ro/audio/iauzina/6a0ff918d22885.swf

Ascult jazz. Mie îmi place să ascult jazz. Smooth jazz. Simt că trăiesc în New York şi că mă loveşte cultura şi bunul gust. Dar doar simt, că nu e adevărat. Îmi imaginez clădiri înalte, cu scări în zig-zag pe pereţi şi americani proşti. Americanii-s proşti şi sunt de vină! Cel puţin aşa a zis Chirilă. Da’ Chirilă nu e jazz, deci nu-l băgăm în seamă.

Îmi place să ascult jazz doar atunci când sunt singur în încăpere şi mă relaxez, de obicei înainte să adorm. E de rahat să asculţi jazz cu cineva. Ce să vorbeşti? I-auzi, cum a intrat trompeta asta! Şi uite şi contrabasul cum a zgâriat prin melodie. Şi acum să vedem saxofonul… daaaa, superb. Păi suntem oameni sau suntem Pleşu şi Liiceanu?

Noapte bună!

Lasă un răspuns

