Cum face Samsung telefoane penibile

La ce foloseşte un telefon

Eu folosesc telefonul de obicei pentru a suna şi pentru a trimite mesaje. Adică teoretic aş fi mulţumit cu un Nokia 1100 sau ceva de genul ăsta. Să ţină bateria, să sune, să se audă bine şi să trimită mesaje. La urma urmei pentru asta sunt telefoanele. Sigur că nu mă deranjează să am un telefon cu cameră de douăjdemii de megapixeli, uaifai şi alte rahaturi, dacă îmi permite buzunaru’ sau se nimereşte să-l iau ieftin de undeva.

Am telefon, dar nu am credit

Nu sunt de acord cu „am telefon de multe milioane, dar dau beep să mă suni tu, că ai minute”. Dacă ai telefon tare şi n-ai cu ce să suni eşti cel mai mare papagal din lume. La fel eşti şi dacă ai maşină de multe zeci de mii de euro şi n-ai bani de benzină. Unde voiam să ajung? Mi-am reînnoit abonamentul la Vodafone şi mi-am luat şi un telefon de-ăsta cu WiFi, Querty, tastă optică, Facebook, Twitter, Mess pe el, toate rahaturile cool. Da’ ce e foarte tare la el e că nu citeşte nici pdfuri, nici worduri şi nici măcar txturi. Şi eu vreau să citesc cărţi pe el când mă plictisesc maximum.

Cum faci telefoane penibile şi ilogice

Nu înţeleg cum poţi face un telefon pe care poţi asculta muzică şi radio, poţi vedea filme, poţi face poze şi filma, poţi intra pe net prin wireless, poţi intra pe toate reţelele de socializare prin programe speciale ale telefonului, dar nu poţi să citeşti un text dintr-un pdf, word sau txt. E ca şi cum ai face un Q7 ale cărui geamuri nu se pot deschide. Maşina fuge, e încăpătoare, agăţi gagicuţe, dar nu deschizi geamu’.

Samsung Ch@t 335

Despre Samsung Chat 335 este vorba mai sus. Urăşte pdfurile şi orice e cu text. La fel e şi Samsung S3100, care nu e la fel de performant dar nici el nu citeşte chestiile cu text. Nu recomand astea două luate la preţurile lor normale. Că nu merită.

6 responses to “Cum face Samsung telefoane penibile

  1. tu nu pricepi telefoanele cu d-astea, opţiuni and stuff, iar eu nu pricep reţelele de socializare. după ce că m-am obişnuit cu greu să accept să fiu deranjată oricând (că acum, dacă ai telefon şi nu-l închizi când n-ai chef să vorbeşti, trebuie fie să răspunzi, fie să suni înapoi), acum ar trebui să mă obişnuiesc şi să umblu pe reţele cu el, când sunt pe drum?? dar nu mai bine aş sta eu acasă să fac asta, dacă aş avea chef? dar na, eu am deja o vârstă, opinia mea nu se mai pune.

  2. Esti varza ba baiatule. Crezi ca daca scrii cu diacritice si romglish gen uaifai esti intelectual si la moda. In fine, pe langa faptul ca scrii execrabil afla ca telefoanele astea sunt produse pentru diverse segmente de marketing: low, middle range si high end + eventual categoria luxury.

    Asta este un telefon situat intre primele doua categorii, de aceea este si asa de ieftin.

    Daca esti jmeker cum pretinzi ca nu dai tu bip si astea, adica ai minute pe un abonament mai scump, cumpara fratioare telefoane cu Android la 19 euro si alea iti citesc si pdf-uri, doc-uri si txt-uri.

    Daca esti sarac, parlit, si ai cartela (cum probabil ai tu) te multumesti cu Nokia 1100 si faci gargara pe net ca vezi domne telefoanele sunt pentru vorbit si trimis mesaje. Sunt multi papagali in situatia asta, iar unii dintre ei prefera sa nu bage bilet si sa mearga pe jos si isi taie ratia de la shaworma pentru a economisi ceva banuti si isi cumpara telefoane ca Samsung Chat 335 sau Nokia C3 si apoi scriu articole pe blog ca nu merge sa mixezi muzica pe ele. Ah, blogarasule :))

  3. @Aldebaran: Hai sa-ti explic de ce ma-ta e proasta. Scriu cu diacritice pentru ca asa a fost sa fie scrisa limba romana. Am scris „uaifai” ca o ironie la idiotii care se caca pe ei cu engleza, dar esti prea prost sa intelegi chiar si cele mai banale ironii. De avut abonament am, deci iar esti idiot si vorbesti prostii.

    Ai auzit si tu expresii de la Badea dar numai ca nu le-ai inteles si, mai ales, nu ai inteles pentru cine erau. Asta pentru ca, normal, esti prea prost.

  4. @Aldebaran:

    Esti de o idiotenie crasa prietene. Incerci sa ne arati, atat de arogant, cat de priceput si intelept esti? Cat de „saraci, parliti” suntem noi in comparatie cu tine? Afla ca nu esti nimic altceva decat o combinatie nereusita intre un tata puscarias si-o mama ucenica la Iuta. Mi-e mila sa ma gandesc cat a muncit saraca femeie sa-ti puna in fata un calculator unde poti fi, in sfarsit, idolul altora.

    Nu e asa? Iarta-ma, am crezut ca le stiu pe toate! De cand nu te-ai mai ridicat de pe scaunul PC-ului?
    Frustratu’ vietii…

  5. Pentru cine va agitati ma atat?:))aveti voi replici intr-atat de elevate incat sa le inteleaga si priceputu’ pizdii?

  6. Mihai Alexandru

    Va simtiti?

Lasă un răspuns

