Iron Maiden – Seventh Son of a Seventh Son (1988)

Astăzi am avut chef de Maiden. Am reascultat albumul Seventh Son of a Seventh Son, din ’88. Un album heavy-metal, considerat de majoritate ca fiind cel mai bun album Maiden. Recunosc că nu prea mai sunt pasionat de poveşti muzicale despre profeţii, satane şi strigoi şi poate că de-aia nici nu prea mai ascult Maiden, dar a fost trupa mea favorită şi încă îmi mai place.

SSOASS conţine piese gen poveste fictivă, pe care le-aş asculta cu mare drag în concerte şi cât de cât în maşină, pe un drum lung. Nu le-aş asculta în timp ce stau la calculator şi citesc texte sau mai ştiu eu ce fac. La urma urmei e heavy. Şi nu asculţi heavy când vrei linişte şi păsărele. Un album bun dacă ai chef de ceva heavy. Dacă n-ai, nu-l pune!

Piese favorite: Infinite Dreams, Can I Play With Madness, Only the Good Die Young.

Tracklist:

1. Moonchild
2. Infinite Dreams
3. Can I Play With Madness
4. The Evil That Men Do
5. Seventh Son of a Seventh Son
6. The Prophecy
7. The Clairvoyant
8. Only the Good Die Young

One response to “Iron Maiden – Seventh Son of a Seventh Son (1988)

  1. Pingback: Iron Maiden - istoria s-a repetat | snapto.eu

Lasă un răspuns

