Fără număr, pentru 1 martie, se ştie!

De ce urăsc începutul primăverii am scris acum un, aşa că daţi un click aici, dacă n-aţi citit atunci.

Nu-mi place să ofer flori. Îmi plac florile, dar în pământ. Arată frumos şi nu mor. Florile sunt făcute să stea în pământ. Dacă ar exista extratereştri şi ar lua oameni de pe Pământ pentru a-i duce pe planeta lor, unde i-ar ţine fără hrană şi apă până ar muri, doar pentru că le-ar plăcea cum arată oamenii şi cum put, asta ar fi o căcănărie. Ghici ce! Aşa e şi cu florile. Dacă vrei flori, zi-mi, să îţi cumpăr un ghiveci! E mai scump, dar ţine până când o să fii imbecil şi o să uiţi să uzi floarea.

Ştiţi fetele alea care se udă când primesc flori de 1 martie? Hai că le ştiţi. Reacţionează cu propoziţii de genul „Vaaaaai, ce drăguţ! Nu e prea mult, dar gestul contează!”. Nu se gândesc că de fapt gestul ăla a fost făcut dintr-o oarecare ipocrizie. Lumea oferă flori pentru că „aşa se face”. Deci, în 90% din cazuri, gestul ăla, care spuneţi voi că ar conta, e făcut pentru impresie şi pentru că „aşa se face”. Ce-mi place să desfiinţez clişee şi cititorul să se gândească „Căcat, ăsta zice chestii adevărate, dar cât tupeu are să descrie toată ipocrizia mea, fără să mă mintă că e frumos ce fac”.

Unii numesc asta „nesimţire”. Dar dacă asta se numeşte nesimţire, atunci mi-o asum. Sunt nesimţit! M-am săturat să fac lucruri pentru că „aşa se face”, fără niciun argument. Trebuie să ofer locul în RATB unei babe care n-are ce face acasă (eu fiind rupt de oboseală), pentru că „aşa se face”. Trebuie să mănânc porcăriile alea care se fac de Crăciun şi de Paşte, pentru că „aşa se face”. Trebuie să ofer flori şi mărţişoare de 1 martie, pentru că „aşa se face”. Nimeni nu spune „se face aşa pentru că…”. Nu, toată lumea spune că „aşa se face”, dar DE CE se face aşa, nu ştie nimeni.

Am evoluat atât de mult încât suntem ca acum multe sute de ani. Stabilim zile în care facem toţi acelaşi lucru. De ce? Cui îi pasă, atât timp cât AŞA SE FACE?

One response to “Fără număr, pentru 1 martie, se ştie!

  1. Noi folosim aceste sarbatori doar ca motiv de petrecere.Romanul abia asteapta un pretext pentru a nu lucra,si se pare ca a avut grija sa aiba destule momente in care nu poate lucra pe motiv ca e sarbatoare.

Lasă un răspuns

