Ochelari şi tehnologie

Nu ştiu dacă îşi mai aminteşte cineva, dar la un moment dat am zis şi pe aici că port ochelari. Bine, corect spus ar fi „ar trebui să port ochelari, dar port doar când stau la PC, acasă”. În fine, nu asta e important. Eu voiam de fapt să vorbesc despre tehnologie. Au evoluat toate: telefoanele, maşinile, roboţii de bucătărie şi multe altele. Numai la ochelari nu s-a gândit nimeni. Mi-am dat seama de asta în timp ce îmi căutam ochelarii prin casă şi nu îi găseam. La un moment dat, pentru o secundă, m-am gândit serios şi fără să vreau, să le dau beep.

Bineînţeles, după acest text, o blondă m-ar întreba „Şi ce, nu ştiai numărul?”.

5 responses to “Ochelari şi tehnologie

  1. Daniel :)) nu esti singurul , ca si eu m-am gandit la situatia de a da beep obiectelor pe care nu le gasesc ! (si care sunt , de cele mai multe ori chiar langa mine sau sub mine:)) ) sau cum am mai vazut in filme sa le legi cu ata si sa mergi de-a lungul firului pana iti gasesti obiectul !Sau sa ai un fel de sistem … ca o baza date cu toate lucrurile tale inregistrate si sa poti sa dai un fel de search si cu ajutorul unor unde sa poti scana interiorul casei…..si iar aberez pe blogurile oamenilooor ….

  2. Aia cu ata ar fi tare. Ar fi prin casa fire peste fire. :))

  3. râzi tu, râzi, dar eu ajunsesem la exasperare cu cheile, aşa că mi-am luat un breloc care răspunde la fluierături. când nu găsesc cheile, fluier, ăla începe să sune şi mă duc după ureche … 🙂

  4. Foarte tare! 😀 Nu stiam ca exista asa ceva.

Lasă un răspuns

