UGG-urile, aceste cizme hidoase

Pentru că, după cum bine se ştie, iubesc moda şi tot ce ţine de modă, de nu mai pot, astăzi vorbim despre nişte încălţări care mă bântuie în fiecare zi. Există o modă a unor cizme hidoase, numite UGG-uri. Dacă nu ştiţi ce-s alea UGG-uri sigur vă înşelaţi, pentru că n-aveţi cum să nu ştiţi. Sunt chestiile alea pe care le poartă 90% din fete. Cum ieşi din casă, numeri primele cinci fete pe care le vezi şi încălţările care apar de mai multe ori se numesc UGG-uri. Nu ştiu de unde vine denumirea oribilă şi nici nu mă interesează să aflu.

Am vrut să le ignor dar n-am avut cum, pentru că în fiecare zi văd UGG-uri. Pe internet dau de reclame şi articole despre UGG-uri. Până şi Bendeac a scris, într-un articol numit „Femeia ideală„, că lui îi plac fetele în UGG-uri şi în trening. Mă rog, gusturile lui Bendeac n-ar trebui să mă mire. Apropo de femeia ideală, am scris şi eu acum vreo doi ani un articol numit aşa, aici. Dar să revenim la UGG-uri, aceste încălţări hidoase, purtate mai ceva decât Converşii. Aceste încălţări care, probabil, într-o viaţă anterioară, l-au făcut pe Chuck Norris să se transforme în femeie doar ca să poată purta UGG-uri.

Nu ştiu cine a reuşit să le prostească pe fete în aşa hal încât să creadă că UGG-urile sunt mişto, când de fapt sunt cele mai hidoase încălţări de pe pământ. Câtă graţie pe dudui când merg lipa-lipa, cu cizmoaiele alea din blană de câine plouat în picioare. Mai sunt unele fete care, de la prea mult mers strâmb, aduc UGG-urile alea la o formă de picioare de lebădă epileptică. Practic, de la mers strâmb, cizmoaiele hidoase se deformează în aşa hal încât crezi că duduia respectivă e handicapată, dar ea tot continuă să le poarte.

Alt caz oribil mai este întâlnit la fetele mai micuţe, purtătoare de UGG-uri. Am senzaţia că văd pe stradă puişori de Yeti. Oricât ar încerca să-şi cumpere clăpari hidoşi de mărimea lor, labele îmblănite par imense în comparaţie cu ele. Şi, fie că fetele sunt mai micuţe sau că sunt mai mari, cizmoaiele hidoase le fac picioarele să fie lipsite de orice fel de feminitate. Din nişte picioare cu labe subţiri şi cu glezne mişto, UGG-urile fac nişte labe triste şi hidoase. E ca şi când cea mai bună (nu la suflet) femeie din lume s-ar îmbrăca într-un trening foarte larg. Mă rog, pe Bendeac l-ar câştiga de fan.

26 responses to “UGG-urile, aceste cizme hidoase

  1. Tu acum jignesti toate femeile care poarta ugg-uri(incluziv eu :))) … cam misogin !

    Zici ca sunt lipsite de feminitate , pana la urma daca femeia nu vrea sa arate nimic pe strada(pt ca nu o sa vezi ugg-uri la petreceri elegante sau cluburi) , sa nu fie sexy , ci doar sa se simta comod cand se duce pan’ la magazin nu trebuie sa le criticam , right? :).

  2. Da… trebuie sa fii foarte misogin incat sa spui despre niste incaltari ca sunt hidoase.

    Si nu critica nimeni pe nimeni aici… doar se face misto. Si unii se mai si oftica, dar e treaba lor. 😀

  3. Jignesti si femeile care poarta ugg-uri , nu doar incaltarile. . .
    Ma intreb ce i-ai spune pritenei tale daca ar purta incaltarilea alea „hidoase” :))

  4. Exista posibilitatea ca prietena mea sa poata avea simtul umorului. Si daca nu l-ar avea mai exista posibilitatea sa stie ca oamenii au pareri diferite.

  5. Asta nu prea e umor 🙂 !

  6. Ai dreptate. UGG-urile sunt oribile. Si adevarat, arata penibil cand se deformeaza. Din punctul meu de vedere sunt o ofensa adusa stilului. Plus, daca vrei ceva fara toc, ai balerini, ai cizme dragute fara toc + converse (care nu sunt oribili, ca UGG).

  7. @mfez: OK, cum zici tu, nu e umor. E proza misogina.
    @Ioana: Shh… N-auzi ca jignesti femeile daca zici urat de UGG-uri?

  8. Ce atitudine aroganta ai ;)) .

  9. Unforgiven

    Când am văzut cizmele alea prima mea reacţie a fost ” what?? ne-au invadat urşii!”. Arată chiar rău şi vedem atâtea pe stradă pt. că spiritul de turmă e (încă) viu. Trist!

  10. Pingback: Clişee idioate: OK | snapto.eu

  11. Si eu cand am vazut pt prima data UGG mi-au iesit ochii din orbite: „WTF???” Imi place de curcile care le poarta, se cred atat de frumoase in ele, parca ar purta cristale Shmanglowski 😀 Moda e moda, victmele ei sunt prostii 🙂

  12. esti mai proasta :))

  13. Eu tot cred ca nu`ti permiti si deasta esti asa revoltata ..rata`tooo:*

  14. Tu abia acum vezi ugg-uri pe strada baiete?pe cand ele se poarta de 20de ani..?!!OMG..trebuie sa fii dintr-un colt de lume de undeva..Obsedat de niste ciubote..ceva.
    Daca ai vedea tu UGG uri ar fi ceva..dar se vede ca de mic copil esti marcat rau..moda nu promoveaza doar frumosul..dar pentru un o postare ca aceasta de mare anvergura pe care vrei sa o prezinti am pretentii..
    Apropo UGG sunt si pentru barbati si ar trebui inainte sa incerci sa expui ceva sa te informezi despre caz.
    So…cel fel de umor o mai fi si asta sa nu stii despre ce vorbesti?

  15. lol, esti retardat :))

  16. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

  17. Vulpea spune ca strugurii sunt acri atunci cand nu ajunge la ei

  18. Vulpea spune ca strugurii sunt acri atunci cand nu ajunge la ei
    Eu am gasit un site cu cizme ugg , nu cred ca este fata care sa nu-i placa macar o pereche.
    PS site-ul este:
    –cenzurat–

  19. @sinziana: Esti proasta! Barbatii nu poarta UGG-uri, deci strugurii nu apar iarna! Si daca mai faci reclama te banez. Ti-am mai spus ca esti proasta? Proasto!

  20. ai fi surprins sa stii cati barbati poarta ugg-uri (si nu doar cei tineri;))

  21. Acum am citit articolul. 😀 Este destul de interesant si foarte amuzant, desi sunt purtatoare de UGG-uri. Ceea ce nu stie multa lume este ca UGG este, de fapt, o firma, asa cum sunt si Nike, Adidas etc. Exista si foarte multe fake-uri care sunt foarte urate si se strica foarte usor. 😀 Multumesc! Succes in continuare!

  22. @Roxana: Mai rar lume ca tine, sa aiba simtul umorului si sa nu ia totul personal. Multumesc si eu! 🙂

  23. Io cand le-am vazut prima data mi-am zis c-au uitat cele ce le purtau sa se incalte de strada..iesind in botosii de casa!:D Majoritatea poarta pt ca este efectul turmei..sunt la moda..d-le! Am vazut si la cateva femei in varsta asortate la pufoaicele de acu` 40 de ani.. Mie nu imi plac..imi par grosolane si strica mersu`,elimina eleganta si feminitatea!

  24. DOAMNE CE PORCARI DE CIUBOTE UGG CACAT BELIT ORIBIL GASCANI ASTAS ASTIA CU TALPA DREAPTA SI MARI PENTRU PROASTE,FETELE TREBUIE SA POARTE NUMAI TOCURI INTOTDEAUNA AIA E FEMINITATE UITATIVA IN RUSIA SI UCRAINA LA CISME SI PANTOFI DI MARNI SI COMPARATI CU PORCARIILE DE UGGURI FACUTE DIN RATONI OMORATI PITICELOR SI DOPURILOR DE FETE ORIBILE CE SUNTETI AVETI 1,60 1,70 SI MERGETI IN UGEGEURI CAND AR TREBUI SA AVETI TOCURI DE PICIOARE LEGATE SIN SOMN CUM PRIETENA MEA ARE PANA SI PE PLAJA TOCURI,BABELOR SI ANTIFEMININE URATE TOCILARE CE SUNTETI

  25. sunt oameni si oameni .nici eu cand le-am vazut pentru prima data am spus la fel sunt oribile cizmele astea.dar beleaua cea mai mare este ca de un an de zile mi-a venit si mie opsesia si mi-am cumparat 3 perechi de UGG-uri din pacate doar una originale .dar totusi eu nu port UGG-urile fiindca le poarta toata lumea ci pentru ca sunt comode ,practice si in plus eu nu am secul piciorului si ma doare piciorul cand port altceva si de cand port UGG-uri nu mai am nici o problema.va pup!!!!

  26. Dap, sunt femeie si nu am purtat niciodata si nici n-am sa port vreodata urateniile alea. La fel si cu balerinii. De regula port incaltaminte fara toc sau cu un toc de maxim 7 cm. Tocurile fac picioarele sa arate atragator, mai ales gleznele – cu conditia sa nu fie tocuri din alea oribile de peste 10 cm si extrem de groase si patratoase cum am vazut in ultima vreme…

Lasă un răspuns

