Idealul renegat

Ştiţi oamenii ăia care, clişeistic gândind şi vorbind, spun că nu şi-ar dori idealul? Nu, n-am dat-o în filozofii ieftine, gen Pleşu vs Liiceanu pe TVR, dar am citit IAR ceva la Bendeac pe blog şi parcă am auzit vocea tuturor divelor din românia. Nu prin ce a scris Bendeac, culmea, ci prin ce a scris dasatoarea Deliei. Dacă nu o ştiţi pe dansatoarea Deliei, nu contează, nu asta e important. Spune ea la un moment dat, citez din dansatoarea Deliei:

Nu l-am cautat niciodata pana acum pentru ca stiu : EL NU EXISTA!
Totodata cred ca, Mr. Perfect daca printr-o minune l-as gasi….m-ar plictisi ingrozitor!
Imaginati-va un tip extraordinar, capabil din toate punctele de vedere: sentimental, financiar, intelegator, fidel, cu simtul umorului, caruia sa-i placa prietenele mele, sa-i placa familia mea si exemplele ar putea continua…. Frumos la prima vedere, de basm chiar….. Ar mai lipsi doar calul alb, nu?
Pai daca el este asa de bun, eu cu cine ma mai cert din cand in cand? Cand spun cearta nu ma refer la scandal, dar asa, na ….sa ne mai impacam si noi…

E comună gândirea nu? Dacă întrebi zece dive din România „L-ai vrea donşoară pe bărbatul ideal?”, nouă din ele (dacă nu zece) vor răspunde că ar fi plictisitor. Şi li se pare că au zis ceva foarte interesant. Şi e fals. E fals pentru că tocmai de-aia se cam desparte lumea. Pentru că lumea caută idealul şi fuge când nu-l găseşte. Idealul, dacă ar exista, ar fi exact cum îţi convine, deci ce te-ar nemulţumi?

Şi mai e clişeul cu „ne certăm ca să ne împăcăm”. Am înţeles că unii oameni au fantezii şi fetişuri foarte ciudate, dar ăsta cu ne certăm ca să ne împăcăm e cel mai oribil. Chestia asta e ceva de genul „îmi dau palme juma’ de oră ca să-mi placă apoi sentimentul că nu mai sunt lovit”. Da’ nu e mai bine să nu îmi dau palme şi să mă gândesc la faptul că e bine că nu sunt lovit? Sau nu e mai bine să nu ne certăm şi să ne gândim că e foarte bine că ne înţelegem?

Dar bănuiesc că e mai uşor şi mai interesant să spui că te-ar plictisi un ideal decât să spui că ar fi frumos dar nu există.

2 responses to “Idealul renegat

  1. Tot ea a spus „Imi place barbatul atent, dar nu foarte.” e ca ala cu „e frumos da nu prea” :))Cred ca a vrut sa para „filozoafă” si nu i-a iesit

  2. pentru toti barbatii „atenti dar nu foarte”: http://www.facebook.com/andreea.popescu2

Lasă un răspuns

