Cheloo – Cel care urăşte (2011)

Azi (ieri), când m-am întors acasă, am uitat că e joi şi că GSP are noul album Cheloo. Pentru că taică-meu vine mai tarziu, l-am pus pe el să-l cumpere. Ce-o fi zis vânzătoarea, omu’ ăsta o arde gangsta’ la vârsta lui? Am băgat CD-ul şi am dat play să-l ascult, dimpreună cu taică-meu care avea o bere în mână şi era curios ce dracu l-am mai pus să cumpere: „Auzi, mă, Cheloo ăsta nu e din Paraziţii?”.

Mereu am ascultat Paraziţii pentru versuri şi mai puţin pentru negative. Şi la versuri se pricep foarte bine. Zicea Oreste, odată, într-o emisiune, că îi plac Paraziţii pentru că sunt poeţi. Şi zicea bine. Cel puţin eu pentru asta îi ascult. Au poante şi rime bune de te şi miri „de unde să scoţi atâtea?”. Noul album semnat Cheloo – CELCAREURASTE – conţine 11 piese având un sound nu prea diferit faţă de cel de până acum. Apar însă şi chitare electrice, mai ales în ultima piesă de pe CD („Periculos”), care e un fel de hip-hop hard-core. Cam ciudat, dar interesant.

Melodiile oarecum cu versuri mai agresive, despre droguri, bautură, femei şi politică. Păcat că sunt foarte mulţi idioţi care ascultă piesele pentru câte o pulă băgată printr-o melodie şi nu pentru mesaj. Şi păcat că sunt foarte mulţi idioţi care iau orice în serios şi aşa o să fie şi cu albumul ăsta. Piesele „Sau” şi „Unde se termină visele” au şi videoclip, acestea fiind postate pe canalul oficial al lui Cheloo, de pe YouTube.

Piese favorite: In corpore sano, Paranoia e mare.

Tracklist:

1. Act 0
2. Act 1
3. Celcareurăşte
4. In corpore sano
5. Paranoia e mare
6. Înoată sau mori
7. Sau
8. Când mă ia flama
9. Unde se termină visele
10. Timp pentru mine
11. Periculos

Lasă un răspuns

