Românu’ e cea mai oaie

Să nu-i chemi pe români la proteste împotriva boilor din guvern, că n-o să vină nimeni! Să nu-i chemi să alerge sau să facă ceva benefic pentru ei sau pentru ceilalţi oameni, că iar n-o să vină nimeni! Dacă vrei să aduni mulţi români într-un loc, zi-le că le faci reducere. Nu contează la ce, ei să audă cuvântul magic. Pronunţă „REDUCERE” şi oamenii vor veni grămadă. Se vor călca pe cap, se vor înjura şi vor leşina pentru acest cuvânt.

Am auzit că lumea s-a călcat în picioare pentru nişte reduceri la un magazin, brand, draci să-l pieptene ce-o fi, că eu n-am auzit în viaţa mea de el. Probabil o fi mare brand în lume şi am comis vreo blafemie. Iartă-mă, Doamne, că n-am auzit de H&M!

Alţii, mai bătrâni, cică s-au călcat în picioare pentru nişte sticle de ulei. Rahat, cum să-ţi rişti viaţa pentru un litru de ulei? Ulei pe care nici măcar nu eşti sigur că îl vei obţine. Şi s-au mai bătut alţi retardaţi pentru nişte scaune. Unii dintre ei, probabil, nici nu aveau nevoie de scaunele alea; dar dacă erau gratis, de ce să nu îşi dea viaţa pentru ele? Era odată un banc despre un om care stătea la o coadă imensă iar când a fost întrebat pentru ce stă la coadă, a răspuns că nu ştie, dar a văzut că era lume multă şi s-a aşezat. Aşa şi cu ăştia.

Stă lumea la coadă şi se bate pentru o reducere mai ceva ca pe timpul lui Ceauşescu. Respect maxim pentru voi! Aţi votat şi cu Băse, nu? Ştiam!

Sursă foto

5 responses to “Românu’ e cea mai oaie

  1. Pai tocmai de-aia se inghesuie sa prinda sticla de ulei :)),am auzit ca si pentru zahar la fel au facut,inca nu au scapat de mentalitatea comunista.Daca te uiti atent,numai babaci sunt la coada,peste tot,ei trebuie sa plateasca impozitul in prima zi din an,trebuie sa plateasca gazul,lumina,in prima zi a lunii,se calca in picioare pentru nimic,dupa se plang ca-i dor picioarele,asa sunt ei,si nu se vor schimba vreodata.

  2. Mai sunt si experimentele alea culinare gigant, stii ? :))Adica romanu poa’ sa fie satul in momentul respectiv dar, daca tot se afla in zona…. se va inghesui si va cauta sa bage in el cat mai mult cu putinta.

    Daca-i gratis, de ce nu ?

  3. Pingback: Clişee idioate: OK | snapto.eu

  4. Pingback: Bătaie pe Adevărul de Seară | snapto.eu

  5. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

Lasă un răspuns

