Kulturhaus, o labă cu pretenţii

Şi nu orice pretenţii. Pretenţii hipsteristice, alternative. Kulturhaus, această bodegă alternativă, plină de minore hidoase, este alternativă până şi la clienţi.

Acum vreo două săptămâni mă hotărâsem că trebuie să văd cum e Kulturhausu’, că toată lumea mai întreagă la minte îl înjura. Sâmbătă s-a nimerit ocazia să mergem pe-acolo, să vedem ce şi cum. Unii dintre noi au intrat înainte în laba cu pretenţii, unii am mai rămas afară să aşteptăm pe cineva. Ne-am hotărât să intrăm şi noi şi ne-am aşezat la coadă. N-am mai stat la coadă, să intru într-un club, de când se dădea discotecă la mine la ţară şi nu încăpeam toţi, aşa că făceam cu rândul care să stea înăuntru.

Am ajuns în faţă iar pe doi dintre noi i-au oprit, spunându-li-se că „ÎN SEARA ASTA NU SE POATE”. Am zis că e vreo glumă de cartier, că la uşă erau doi burtoşi coloraţi. Dar nu era. Ajung şi eu în faţă şi întreb de ce nu au putut intra şi ei. Mi se răspunde cu „în seara asta nu se poate, dacă vreţi intraţi, dacă sunteţi cu ei puteţi să ieşiţi”. Ies la ei, sunăm la ăia care intraseră deja, le spunem ce s-a întâmplat şi ne hotărâm să mai intrăm o dată.

A doua oară acelaşi lucru. Insistăm să ni se dea un motiv pentru care „nu se poate intra”, după care vine cineva să ne explice. Ne trage într-o parte şi ne spune următoarea propoziţie, pe care l-am rugat să o repete de vreo cinci ori, pentru că nu se înţelegea ce zice (că hipsterii vorbesc ca pizdele secretoase şi virgine): „Clubul nostru are o politică ce ţine de FACELOOK (maaaaamă, daţi-vă, frate, feisluc, ai înnebunit?!) şi VESTIMENTAŢIE şi ei au considerat că în seara asta nu este OK”. Faza era că unul dintre noi era îmbrăcat în blugi, o cămaşă mai elegantă şi geacă de piele. Adică era prea decent îmbrăcat pentru clubul lor şi nu era în conformitate cu politicile lor de FEISLUC.

Ne-am pişat pe el de Kulturhaus şi am plecat în Fire, unde nu ne-a întrebat nimeni de feislucuri sau alte gheisme hipsteristice. Sigur că laba cu pretenţii nu va mai fi vizitată a doua oară. Ca să fii sigur că poţi întra în laba cu pretenţii ar trebui să te îmbraci precum pizdele din imagine. Menţionez că imaginea cu tot cu scrisurile geniale, fabuloase şi epice este luată de pe piticigratis.com, pe care există şi un articol cel puţin foarte bun despre laba cu pretenţii.

Înăuntru nu am de unde să ştiu cum e, dar am văzut cum erau ăia care intrau şi m-am convins. Descrierea perfectă o aveţi aici, la Radu.

UPDATE: Am văzut şi cum e înauntru: ceva ca o peşteră cu pereţi desenaţi, oameni de căcat şi strâmbe neinteresante. Muzica variază între „de căcat” şi „acceptabilă”. De mişcat n-ai loc să mişti. E ca-n tramvaiul 41 dimineţa.

13 responses to “Kulturhaus, o labă cu pretenţii

  1. :)) asadar te-ai convins ca e asa cum ziceam eu

  2. Cam da… 🙂

  3. Mai pasesc eu in Kultur cand o ploua cu bani!
    Am o lista de nu incape aici cu prieteni/prietene care au ajuns la aceeasi concluzie. Este imposibil sa-ti faci planuri pentru ca oricand iti pot fi date peste cap. Asta daca tot nu esti convins ca nu merita efortul.
    E politica lor insa in ritmul asta vor ajunge sa fie populati numai de „hipsteri/manelisti reprofilati” din Ferentari, Colentina si Berceni. Asta pentru cei cu un singur neuron care cred ca vor pierde clienti. Vor fi mai multi, doar ca mai prosti. Se lauda cu o cultura alternativa cand defapt servesc acelasi rahat sub o forma demna de mahala. Pacat! Au irosit spatiul!

  4. Ar putea sa ne-o suga alternativ, nu altfel. Asta daca n-ar fi prea mainstream pentru ei.

  5. Am fost si eu in faimosu’ club, tot din curiozitate, ca nah, sa vedem ce s-a-ntamplat cu Twiceu’. Eu pot sa spun ca am fost mai „norocos” ca am reusit sa intru, da’ am mai auzit de problema asta cu intratu’ de la niste prieteni. In fine, ideea principala e ca am intrat, am stat 5 min, pana am reusit sa dau o tura, ca era plin de coptzi si am iesit. Concluzia e ca n-ai pierdut nimic, e o mizerie!

  6. Pingback: Odă Kulturhausului (pamflet fin) | snapto.eu

  7. Mihai Alexandru

    Curiozitatea a omorat pisica si aseara am aruncat si eu un ochi. Grasii se uitau la mine parca as fi venit de pe Marte dar in cele din urma am intrat. Si m-am convins! La subsol, parca esti in Biserica Sf. Treime cu candelabre si desene stupide pe pereti, muzica mi-a provocat diaree si sa nu zic vreo doua si despre idioatele cu basini pa’ creiere mai ceva ca in Bamboo. Dupa max 30 min in care am stat, la insestenta unui prieten, plictisit pe un scaun prea inalt ca sa te poti aseza dar fara sprijin pt picioare, am zis ca nu mai suport si imi bag sorloboanca in el de Kulturhaus, a doua oara zic „pas”. Mai exista si cluburi bune.

  8. In timpul saptamanii e destul de ok, nu’s atat de multi oameni dubiosi si nici foarte aglomerat nu e. Muzica mi s-a parut ok. Am fost si in weekend o singura data si am zis ca nu mai fac prostia asta, n-ai loc sa arunci un ac si sunt tot felul de oameni dubioși. Incercati-l in timpul saptamanii! 😉

  9. si ati plecat in Fire?! 🙂 ooo da.. bun loc! Intr-adevar mai bun ca la laba cu pretentii, dar si Fire e execrabil..

  10. Frate sincer, daca nu v-au lasat sa intrati, sunteti unpic rupti :))
    Eu merg o data pe saptamana si e super, nu am avut niciodata vreo problema.
    Asta e, haters gonna’ hate…
    PAce !

  11. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

  12. mare hater wannabe hipster esti frate

  13. estiunfraier

    fratica nu prea ai haz..

Lasă un răspuns

