doojdoi


http://embed.trilulilu.ro/audio/ionutzpetre/5c0875c3750c1f.swf

Nu-mi plac zilele de naştere. Nu-mi place ideea de a sărbători ziua mea. Nu înţeleg ce e de sărbătorit. Şi cel mai mult urăsc faptul că apare ipocrizia. Cică ar trebui să fii tratat într-un anumit fel şi că ar trebui să te simţi special de ziua ta. Mi se pare de rahat şi de-un egoism crâncen să gândesc aşa.

Mă enervează şi cadourile. Şi mă enervează cel mai tare chestia aia care place tuturor, caracterizată prin „gestul care contează”. Pentru mine nu contează gestul. Nu mă impresionezi cu nimic dacă îmi dai un cadou, mai ales dacă nu-mi foloseşte la nimic. În general, dacă e să primesc cadouri, îmi place să fie amuzante. Amuzante în sensul că mă amuză pe mine, nu în sensul că ţi s-a părut ţie amuzant dar nu ştiu eu să apreciez.

Telefoanele mă mai enervează. Trebuie să răspund la toată lumea şi să mă prefac entuziasmat de urări, deşi nu sunt prea atent la ce mi se urează. Dacă tot mă suni aş prefera să mă faci să râd. Aş prefera să-mi închid telefonul, dar poate apare ceva important. Şi glumele alea oribile cu „e ziua ta, faci cinste!”, „eşti bun de cinste!”. Să mori tu? M-ai sunat să mă enervezi?

Că împlinesc o anumită vârstă nu prea mă interesează, oricare ar fi ea. Zic asta pentru că sunt unii o ard dramatic cu „am îmbătrânit”, „a mai trecut un an”. Rahat, ieri nu te-ai gândit la asta? Tocmai azi ai aflat câţi ani ai? Ştii câţi ani ai doar când e ziua ta?

One response to “doojdoi

  1. e o caracterizare care parca am facut-o eu, desi nu am facut-o eu, doar am gandit-o fara a o marturisi niciodata, intr-adevar e cea mai tare si mai aproape de adevar caracterizare a zilei de nastere. pe viitor poate voi avea curajul sa nu mai fiu ipocrita si sa ma „entuziasmez” de amintirea celorlati, stiu clar ca-i doare in spate de ziua mea asa cum tot acolo ma doare si pe mine de ziua lor.

Lasă un răspuns

