Cizme de cauciuc, un „must have” hidos

Pentru că am copilărit pe la ţară, cunosc foarte multe lucruri legate de zonele rurale. De exemplu, ştiu că oamenii merg la câmp în cizme de cauciuc, mai ales după ce plouă. Şi, în general, ţăranii poartă foarte des acele cizme de cauciuc. Mai râneşti la porci, mai la vacă, mai intri în coteţ la găini, mai mergi la câmp prin noroi. E un motiv bine întemeiat să porţi cizme dacă eşti ţăran cu treabă. Ba chiar ar fi de porc să nu porţi.

Dar, pentru că dracu îşi bagă coada, lucrurile trebuie să iasă din normal, intervenind moda. Moda este fenomenul care reuşeşte să convingă o mulţime de idioţi că un lucru hidos este frumos, scoţând şi bani din asta. Păi, cine s-ar fi gândit acum câţiva ani că cizmele hidoase, pe care le purta bunică-miu când rânea la porci, o să ajungă să fie la modă? Dacă puneai o duduie să poarte cizme de cauciuc, acum câţiva ani, zicea că de-alea poţi să porţi tu cu familia ta, când săpaţi în grădină. Acum le poartă cu mândrie.

Am mai vrut să scriu despre asta, acum ceva timp, dar mi-era lene. Astăzi, însă, n-am mai ratat ocazia, pentru că o duduie din metrou a bătut recordul penibilului, purtând cizme de cauciuc ROZ. Mai avea şi o geacă roz şi unghii roz, dar alea să zicem că nu se pun. Nu se pune nici că era bronzată la solar. Şi, pentru că sunt foarte altruist, împart cu voi poza de mai jos. Pentru că nu m-am putut abţine şi pentru că aveam telefonul în mână, am marcat o poză. Vă mai spun că în metroul spre Preciziei nu e foarte multă lumină şi nici telefonul meu nu scoate culorile ca o cameră cu Haş De, aşa că în realitate cizmoaiele duduii sunt de un roz mult mai aprins. Eu şi cu Badea ce facem poze la încălţările oamenilor (click pe poză pentru mărire):

2 responses to “Cizme de cauciuc, un „must have” hidos

  1. Credeam ca sunt singurul care se „lupta” cu asa penibilitati…

  2. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

Lasă un răspuns

