Alice, cred că m-am îndrăgostit!

Alice, nu pot să scriu prea bine că-s mangă şi e ora aproape cinci, dar de când te-am văzut la garderobă, în El Comandante, cred că m-am îndrăgostit. Io am o slăbiciune pentru fetele triste. Şi tu erai tristă când mi-ai dat geaca înapoi, de la garderobă. Ştiu că am făcut mişto de tine că aveai boscheţi pe mână, dar îmi cer scuze. Eşti chiar mişto în realitate.

Şi iartă-mă că te-am întrebat dacă tu eşti Alis, deşi ştiam că tu eşti. Şi tu n-ai vrut să recunoşti. Asta m-a atras şi mai tare. Ai aşa, un stil al tau, de întărâţi omu’. Şi când mi-ai zis că nu-ţi place că zic lucruri neadevărate despre tine, m-ai terminat. Aş fi sărit acolo la garderobă, peste tine. Şi apoi când mi-am cerut iertare şi tu ai zis că nu-i nicio problemă, tot aşa, tristă, m-ai dărâmat total. Păi, unde-i Alis, aia veselă? Alis, din cauza ta, când am ajuns acasă, am apăsat etajul patru la lift, deşi stau la cinci, şi nu ştiam de ce nu se potrivea cheia să deschid uşa la apartament. Înţelegi tu, Alis, în ce stare m-ai adus?

Aaa, şi Muie ProTeVe dacă aţi dat-o afară! Alis, să ştii că io ţin cu tine! Te pup, Alis! Dă-mi un semn!

4 responses to “Alice, cred că m-am îndrăgostit!

  1. Pingback: Horoscopul nostru, cel de toate zilele | snapto.eu

  2. Madalina Mantu

    a dat vreun semn?

  3. prea tare:))) =))) ma surprinzi pe zi ce trece! :))

  4. Hy stiu ca e ciudat tot ce tine de faza cu PROtv-ul dar poate nu erai ceea ce ei cautau . . . va fi o.k sunt sigura . . . bafta

Lasă un răspuns

