Bloguri şi emoticonuri

Înţeleg blogurile care şi-au activat emoticonurile de pe Yahoo!Messenger aşa cum înţeleg literele chinezeşti. E clar că dacă scrii cu emoticonuri nu prea le ai cu transmisul stărilor prin scris şi simţi nevoia să-i arăţi cititorului ce faci tu, ca să facă şi el. E ca în realitate, când spui un banc şi nu râde nimeni, pentru că l-ai spus prost. Atunci bagi un râs care vrea să însemne „uitaţi, idioţilor, eu râd pentru că e amuzant, râdeţi şi voi măcar de râsul meu!”.

De asemenea, e clar că nu ştii cum să scrii o frază prin care cititorul să înţeleagă că ai spus ceva trist, dacă îi pui şi emoticonul „faţă tristă”. Scriem, nu vorbim pe Mess. Nu trebuie să-mi spui tu când să râd. Râd dacă mă amuză ce citesc. Mă crezi atât de idiot încât să-mi spui tu când să râd sau să mă întristez?

Lasă un răspuns

