Învieri şi pariuri, paradoxuri

Mai sunt câteva minute şi învie Iisus, pentru a multa oară. În loc să mă duc să agâţ minore la biserică, cu glume jenante despre lumină, stau ca bou’ în faţa calculatorului, încercând să-mi fac cont pe gamebookers.com. Alegere proastă, nu merge să-mi fac cont până nu trece Paştele, că nu lucrează nimeni pe la site. Nu mai poate omu’ să joace la pariuri că se produce o înviere. Şi nici măcar nu e prima. Îmi vine să sun la gamebookers şi să le zic „hai, bă, că aţi mai asistat la învirea asta de nu ştiu câte ori, activaţi-mi contul, să pot să vă dau bani!”.

Lasă un răspuns

