Zilele lui nimeni

Mă stresează tot rahatul ăsta cu sărbătoritul zilelor. Se mai plictiseşte o firmă de rahat, pac, mai inventează o zi. Ziua femeii, ziua bărbatului, ziua sexului, ziua zilelor… Da, nicio noapte, numai zile!

Şi nu mă enervează faptul că o firmă se hotărăşte să stabilească o zi, în care penibilii pământului să se simtă speciali şi să li se ia banii, pentru că-s prea naivi, să nu le zic idioţi jenanţi. Nu. Mă enervează faptul că oamenii au nevoie de zile în care să se simtă speciali, pentru că ştiu foarte bine că în mod normal nu sunt. De-aia am încercat să înţeleg zilele de naştere şi să mă prefac că e ceva normal să te pupe lumea în cur degeaba. Dar nu e de ajuns, oamenii vor mai mult. De-aia sărbătoresc ziua femeii, de-aia sărbătoresc ziua bărbatului, de-aia sărbătoresc Valentine’s Day.

Când nu sunt apreciaţi pentru nimic, pentru că nu pot face nimic, oamenii simt nevoia de apreciere, fie ea şi falsă. Proştii pământului vor să fie apreciaţi doar pentru că există. Muie vouă, leneşi penibili. Munciţi ca să fiţi apreciaţi. De-aia mă enervează pe mine femeile frumoase care sunt frumoase şi atât. Bine, eşti frumoasă, şi după ce facem sex ce facem? A, scuză-mă, e ziua ta, trebuie să te fac să te simţi specială. Sictir, mă, cu zilele voastre, şi-ale bărbaţilor, şi-ale femeii, şi-ale cui le-aţi mai inventat!

4 responses to “Zilele lui nimeni

  1. Madalina Mantu

    ai tu dreptate intr-un fel ca nu ne trebuie zile … suntem ce suntem cand suntem oriunde suntem

  2. Noaptea muzeelor se pune? Ca a fost… :))

  3. Daca nu se sarbatoreste cu cadouri sau cu mici si bere nu… 😀

  4. Atunci hai ca la anu sa aducem la noaptea muzeelor mici, bere tot tacamu 😀 si sa ne facem si cadouri =))

Lasă un răspuns

