Românii au talente, dar nu le votează

Mă încurcă titlul emisiunii de pe Pro TV. Îi zice „Românii au talent”, deşi n-a câştigat nimeni care are talent. A câştigat un băiat care a zis nişte versuri oribile. N-am nimic cu băiatul care a câştigat concursul, pe care am înţeles că îl cheamă Ţuţu, dar am ceva cu românii scârbavnici, care au votat.

Ei, săracii, au crezut că trebuie să voteze ştirile de la ora 5. Nu, oamenilor! Trebuia să votaţi cel mai talentat concurent dintr-un concurs. Adică trebuia să votaţi un om care, prin talent şi muncă, face ceva deosebit, care nu poate fi făcut de oricine. Adică trebuia să votaţi oricare concurent, în afară de Ţuţu. Toţi erau foarte talentaţi la ceva, în afară de el. Dar Ţuţu a avut versuri despre părinţii lui care nu mai sunt în viaţă, despre România şi, cel mai important, despre Dumnezeu. Dacă zici cu Dumnezeu eşti idolul românilor. Forza Dumnezeu! Acum marş şi bârfiţi!

Mă enervează românii că sunt prinşi într-un manelism din care nu vor să iasă. Şi când zic manelism nu mă refer strict la muzică. Prin manelism înţeleg fariseism, ipocrizie, mândrie, prostie, fixaţii, clişee şi prost gust. Eu n-am văzut ce s-a întâmplat în finală, în afară de Ianău şi ăia care s-au învârtit, că m-am uitat la meci şi am avut nişte treabă apoi, dar ştiu concurenţii în mare parte. Şi toţi erau talentaţi la ceva.

Gândirea votanţilor lui Ţuţu: Hai, măăăăă, că n-are părinţi şi e şi credincios. Şi încă o dată se demonstrează că replica din filmul Filantropica, „Mâna întinsă, care nu spune o poveste, nu primeşte pomană”, rămâne valabilă şi este genială.

Şi Narcis este genial în interviul de după. Recunosc, la început îmi displăcea felul lui de a se comporta, dar acum nu mă mai interesează. Face ceva miraculos cu vocea şi pare sincer. Oricum va ajunge bine, pentru că l-au văzut cu siguranţă oamenii care era nevoie să-l vadă. Spuneam că Narcis este genial în interviul final. De ce? Păi, aşa naiv cum pare, băiatul are înţelepciunea de a observa că gusturile românilor sunt de căcat. Bine, el nu le numeşte ca mine, dar o spune subtil: că nu s-a visat pe primul loc pentru că nu ştie ce le place românilor, dar crede că ar putea câştiga în altă ţară. Şi mai spune că era ferm convins că nu o să câştige. Aşa naiv şi gay, cum îl văd mulţi, omu’ ăsta e sincer şi realist. Bravo!

3 responses to “Românii au talente, dar nu le votează

  1. Ce Romanii au talent mah!?!?! Emisiunea trebuia sa se numeasca „Romanul cu talent” pentru ca din cate stiu eu numai unul a luat premiu! I-au dat toti 120.000 de euro doar unui participant sa fie bine, sper sa-i ajunga de droguri, femei si bautura, plm ce rost avea sa imparta un 50.000 locu 1, 40.000 locu 2, 30.000 locu 3… 120.000 intr-un singur loc SA FIE BINE!

  2. True true

  3. Mihai Alexandru

    Romanii au talent my ass! Fiti seriosi, o alta emisiune copiata dupa cele din SUA care, asa cum zicea Maiorescu, e o forma fara fond. Niste papagali care se schimonosesc pe scena spre deliciul multor gura-casca. Vezi doamne, au talent! Tembelizarea natiunii prin mass-media continua in forma maxima! O emisiune buna, zic eu, e cea din care inveti ceva sau te amuzi (vezi grila Discovery), nu cele de la Pro TV, Prima etc. Astea, pe langa faptul ca fac o carca de audienta de pe urma „unora”, nu au niciun sens. Acum sariti-mi toti in cap si luati-le apararea. Can’t wait! :>

Lasă un răspuns

