Cititorii întreabă

Iar eu le răspund şi îi lămuresc.

Vreau ca cititorii acestui blog, şi nu numai ei, să pună întrebări. Orice întrebări. De exemplu „de unde vin copiii?” sau „ce părere am despre faptul că prietena cea mai bună a nu ştiu cui şi-a tras-o cu un măgar care de fapt era ponei”. Întrebaţi orice, iar eu voi răspunde într-un articol, pe fiecare săptămână. Răspund cât de bine şi la mişto pot. Nu vă aşteptaţi la răspunsuri serioase că n-am. Sper ca şi întrebările să fie la fel de „serioase”. Vreau să fie ceva în genul ălora din nu mai ştiu ce revistă, unde cititorii trimiteau întrebările, iar specialiştii răspundeau serios şi înţelept. Doar că eu o să răspund la mişto şi neînţelept.

Răspund la toate întrebările, în ordinea venirii lor, câte una pe săptămână, aşa că băgaţi! Să ne râdem, să glumim, să ne simtem bine.

17 responses to “Cititorii întreabă

  1. De ce iubim femeile?

  2. :))) Buna asta.

  3. Pingback: Cititorii întreabă #1: Oul sau găina? | snapto.eu

  4. De ce barbatii numesc femeile curve, tarfe, panarame daca fac abuz de sex cu mai multi parteneri si de ce nu isi privesc semenii in acelasi mod daca fac exact acelasi lucru!? sa te vad 😀

  5. ce fain! am si eu o intrebare:

    „draga Snapto,

    de vreun an ma confrunt cu o problema. fostul meu prieten cu care am stat prea multa vreme (mai gresim si noi) ma hartuieste si ma agaseaza online regulat. am incercat sa ii spun ca nu ma mai intereseaza dar el persista si persista ca rexona…

    te rog Snapto… raspunde-mi ca simt ca innebunesc si nu stiu ce sa fac!

    ps. eu sunt absolut fantastica si el este un ordinar ;;)

    te pup pe inteligenta.”

  6. @ioneque: gata, rezolvat, am mutat eu comentariul aici 😀

  7. cat e ceasul ?

  8. Pingback: Cititorii întreabă #2: De ce iubim femeile? | snapto.eu

  9. Unforgiven

    Când vor zbura porcii? 😕

  10. Pingback: Cititorii întreabă #3: Curvele în opinia bărbaţilor | snapto.eu

  11. Dane, mai vin si eu cu o intrebare. Nu e urgent, raspunzi cand poti.
    Ma framanta foarte tare si nu reusesc sa inteleg: „De ce provincialii urasc atat de mult bucurestenii?”

  12. Pingback: Cititorii întreabă #5: Agasare online | snapto.eu

  13. Subscriu la „Cand vor zbura porcii?” De asemenea ma intereseaza cand e pastele cailor.

  14. Pingback: Cititorii întreabă #6: Cât e ceasul? | snapto.eu

  15. Pingback: Timpul nu prea există | snapto.eu

Lasă un răspuns

