O caut pe fata din imagine

Şi n-o găsesc. O rog să apeleze la mine, dacă vede. Nu de alta, dar am să-i dau nişte poze.

2 responses to “O caut pe fata din imagine

  1. E o dulce. Uite, la o fata de genul acesta ma refeream ca ti s-ar potrivi 🙂
    Te prea pup, na!
    Vreau si eu sa am poza, cand apare comm meu 😀 sau trebuie sa am blog ca sm3k3ryy?

  2. Deci, de-acum in colo daca vrea vreo duduie sa facem chestii, trebuie sa treaca testul „Andra” :))
    Ca sa ai poza cand comentezi pe PreaSfintiaSa, blogul meu, trebuie sa ai cont pe gravatar punct com, unde doar decat numai apluadezi o poza cu tine. Ai grija sa nu fie indecenta! :)))) Te pup si eu

Lasă un răspuns

