Certitudine: câinii muşcă!

E ultima oară când mai scriu ceva despre câinii vagabonzi. Oricum e inutil şi oricum atragi idioţi dacă vorbeşti despre câinii vagabonzi. Acum ceva timp povesteam despre ce a păţit taică-meu, cu un câine, în Drumul Taberei. Tot în Drumul Taberei cică a păţit-o şi Mircea Badea, vineri. Nu în aceeaşi zonă, dar cam în acelaşi cartier. Dau toate exemplele astea, ca să se uite ipocriţii şi cretinii şi eventual să încerce să înţeleagă odată că ne omoară câinii pe stradă.

3 responses to “Certitudine: câinii muşcă!

  1. hai, ma? asta fac mai toti oamenii… se iau cu ei, intelegi? raspund cu rautate… ma rog, parerea mea e parerea mea asa cum si tu ai parerea ta. ce inteleapta sunt :)) :*

  2. Nu-i omoara nimeni, ma… e marketing! Nu-i omoara, nu-i castreaza, iar idiotii care ii pupa in cur, ii pupa in cur acum, periodic, temporar si deloc efemeric, ca s’ zic asea! totul e temporar! De cand merg cu bicicleta, jur ca, as lua si eu un pistol cu mine!

  3. @Andruchka: Pai nu e normal sa te iei cu iei cand te ataca? Daca eu nu ma iau cu ei si ei ma fac franjuri? Ghinion, a? :))

    @raLem: Forza pistoale! :))

Lasă un răspuns

