Să se dubleze filmele în română!

Mă enervează oamenii care vor să arate că se implică in treburi. Ar fi în stare să-ţi bată la uşă, iar când le deschizi să se arate singuri cu degetul şi să strige „Ia uite, bă, eu mă implic! Mă vezi??? Uite-mă, mă implic!!! Te rog eu să mă vezi cum mă implic!!!”.

Şi cel mai enervant lucru e că se implică numai în chestii fără rost. Luptă pentru nimic. Cum era campania aia „Tu cui dai accept„, când mi-aţi sărit în cap că sunt contra. Şi nici măcar nu eram contra. Doar observam că e inutilă. Am observat că e la modă să te implici în lucruri cât mai fără rost. Oamenii ba salvează Vama Veche, ba salvează copiii din nu ştiu ce lume a treia, ba trimit păsări din hârtie pe Facebook pentru japonezi. Dacă se poate să facă asta pe Facebook, prin evenimente şi petiţii, e şi mai bine.

Ultimul rahat la modă este să te implici în campania contra dublării filmelor în limba română. Parcă asta ar fi cea mai gravă problemă din ţară. Lumea chiar crede că legea dublării filmelor se va aplica. Şi se revoltă. Şi îşi arată nemulţumirea. Şi refulează prostia. Mai mult de jumătate din ei nici nu se uită la televizor, dar prostestează. Îţi ia maximum cinci secunde să îţi dai seama că aşa ceva nu se poate întâmpla, dar e greu să te gândeşti singur. Mai bine dai un like pe Facebook în timpul ăla.

Şi, ca să am subiect de contrazicere, eu SUNT DE ACORD cu dublarea filmelor în limba română. Vreau să văd cum se tăvăleşte lumea în chinuri de oftică pentru că se dubelează filmele. Oricum nu m-am mai uitat la televizor la un film de câţiva ani. Am internet, nu mă doare niciunde dacă o să zică ăia în film „du-te naibii” în loc de „madăfacăr”. Şi mai ales că m-aş amuza teribil uitându-mă la televizor. Chiar şi cele mai mari drame ar fi comedii.

Dacă nu băgaţi o petiţie şi contra articolului de mai sus, vă implicaţi degeaba, în orice!

5 responses to “Să se dubleze filmele în română!

  1. Madalina Mantu

    pot sa te fac nesuferit?

  2. Madalina Mantu

    Nesuferituleeeeee

  3. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

Lasă un răspuns

