Cititorii întreabă #5: Agasare online

E vineri, deci avem „Cititorii întreabă”. Astăzi, avem un caz de agasare online, venit din partea lui ioneque. Să vedem:

“draga Snapto,

de vreun an ma confrunt cu o problema. fostul meu prieten cu care am stat prea multa vreme (mai gresim si noi) ma hartuieste si ma agaseaza online regulat. am incercat sa ii spun ca nu ma mai intereseaza dar el persista si persista ca rexona…

te rog Snapto… raspunde-mi ca simt ca innebunesc si nu stiu ce sa fac!

ps. eu sunt absolut fantastica si el este un ordinar ;;)

te pup pe inteligenta.”

Dragă ioneque,

Vrem să te atenţionăm că agasarea online este foarte periculoasă. Ştim din surse sigure că sunt oameni care, pentru că erau enervaţi pe Messenger, au ajuns în pragul diperării şi unii dintre ei chiar şi-au pierdut minţile şi s-au sinucis. Sperăm să nu ajungi până acolo. Primul lucru pe care trebuie să-l faci în acest caz este să îţi menţii calmul şi să urmezi sfaturile redacţiei noastre.

În primul rând, ar trebui să vezi partea plină a paharului şi să te consideri norocoasă pentru că fostul prieten te agasează online regulat şi că nu te poate regula online agasant. Nu de alta, dar cine ştie ce viruşi circulă pe net. Există o metodă foarte simplă prin care poţi scăpa de chin: ai putea să-i dai ignore. Dar nu te-am sfătui să faci asemenea crimă. Să nu uităm, totuşi, că există un Dumnezeu, care ne vede. Să dai ignore unui om e ca şi cum ai ucide. Şi de ce să rişti focurile iadului? Dacă la judecata de apoi o să auzi: „Mdea… Are câteva păcate, dar se iartă, că sunt mici! Aaa, dar stai, ia uite, a dat un ignore pe Messenger!”. Totuşi, e un risc prea mare.

Există, însă, o ultimă metodă pentru a scăpa de chin – îi adresezi următoarea propoziţie: „Mai du-te mă-n pizda mă-tii de labagiu, că nu am ce discuta cu tine!”. Şi sigur o să mergi în rai! Noi, adică echipa snapto.eu, îţi mulţumim că ne-ai scris despre problema ta şi te mai aşteptăm cu altele.

Data viitoare avem o întrebare din partea lui „andrei” şi arată chiar aşa: „cat e ceasul?„. Staţi pe aproape, fiindcă, nu-i aşa?, nici nu ştiţi ce pierdeţi! Vă aşteptăm cu întrebări, probleme şi nelămuriri.

7 responses to “Cititorii întreabă #5: Agasare online

  1. multumesc redactiei. voi apela la a doua solutie deoarece pe mess i’am dat ignore de mult 😀

  2. Madalina Mantu

    ironicule

  3. @Madalina Mantu: De la „nesuferitule” la „ironicule”, tot e bine… progrese… :)))

  4. Madalina Mantu

    Ai un prieten tare devotat . Mi-a aratat ca esti baiat bun .

  5. Madalina Mantu

    Ca daca era dupa mine tot nesuferit ramaneai

  6. Da, sunt un norocos…

  7. De ce femeile sunt ca locurile de parcare?

Lasă un răspuns

