Balada frustratului victorios

http://embed.trilulilu.ro/audio/snapto/9c7c2ef8ebd66d.swf

De când te-am văzut, iubito, cum stăteai şi aşteptai
M-am îndrăgostit de tine, gânditoare mai erai
Păreai aşa, filozoafă, de-alea cum e pe feisbuc
Mă gândeam să te agăţ, nicidecum ca să te …

Aveai în mână poşeta, o ţineai aşa, cu stil…
Şi-aveai un maieu pe tine, de nu ştiu să mă exprim
Fusta era cam scurtuţă, ca să atragă priviri
Cu aşa îmbrăcăminte, poate te văd pe la ştiri

Am venit, te-am abordat şi te-am întrebat ceva:
Dacă te urci în tramvai sau aştepţi pe cineva
Dar cum erai tu, fiţoasă, te-ai şi întors, imediat
– Iartă-mă, ţi-am zis atunci, că poate te-am supărat!

Păşeai elegant, subtil, te dădeai o mare doamnă
– M-ai terminat psihologic, domnişoară, cum te cheamă?
Vorbeam singur ca un prost şi tu tot nu răspundeai
Aroganţa era mare, gen cam aşa o ardeai

Şi nu m-ai băgat în seamă, de m-ai enervat cumplit
Şi mi-ai făcut semn să plec, adică mi-ai dat cu flit
Ştiu că erai bunăciune, dar merit aşa ceva?
– Hai, că eşti chiar nesimţită, ia mai du-te-n …

 

 

One response to “Balada frustratului victorios

  1. =)))))) foarte tare!

Lasă un răspuns

