Cititorii întreabă #6: Cât e ceasul?

Vinerea avem „Cititorii întreabă”, iar azi avem o întrebare de la andrei şi anume:

cat e ceasul ?

Dragă andrei,

Ne pare rău pentru că răspunsul la întrebarea ta nu a venit mai repede, dar au fost şi alţii la coadă. Ceasul era 15:24 în momentul când tu ai întrebat. Acest site snapto.eu este atât de deştept încât arată la ce oră ai postat tu comentariul atunci când îl postezi, drept urmare, redacţia snapto.eu te va învăţa o şmecherie:

De acum încolo, când mai ai nelămuriri în privinţa ceasului, snapto.eu te va rezolva. Te trezeşti dimineaţa şi nu ştii cât e ceasul? Intri pe snapto.eu şi scrii un comentariu. Te uiţi la ce oră ai postat comentariul şi atât e ceasul. Eşti într-un examen şi nu ştii cât timp ţi-a mai rămas? Ceri permisiunea să accesezi snapto.eu de pe telefonul mobil şi postezi un comentariu, oriunde.

Ca bonus, te vom ajuta să îţi minţi prietenii sau chiar prietena când vei avea nevoie. Cum? Păi, oricând întârzii la o întâlnire, postează un comentariu pe snapto.eu şi cere-ne să modificăm ora la care a fost postat. Astfel, când cineva îţi va reproşa că ai întârziat, tu îi vei spune: „Coae/iubito, eu când am plecat de acasă şi am postat un comentariu pe veveve punct snapto punct eu, scria că e şapte, ce stric eu că acum e zece?”. Iar noi vom modifica ora la care ai postat să fie şapte. Îţi mulţumim că ai apelat la ajutorul nostru şi te mai aşteptăm cu alte întrebări şi nelămuriri.

Săptămâna viitoare vom afla de unde vin copiii, pentru că asta ne-a întrebat „ADN„. Până data viitoare vă mai aşteptăm cu întrebări, probleme (chiar şi de matematică, oricât de grele), nelămuriri şi cereri de sfaturi, numai pe snapto.eu.

Lasă un răspuns

