A dat ortu’ încă un pseudoidol al lumii

Ieri, la bere, am aflat că a murit Amy Winehouse. Mă şi gândeam că nu prea am motive să beau, că nu eram nici supărat şi nici fericit. Şi dacă nu bei cu un motiv parcă degeaba bei, că nu se pune. Poţi să te faci şi mangă, dacă ai băut fără motiv e degeaba. Eram fericit că găsisem un motiv să beau: de supărare. E ca dracu’ să bei de supărare şi în acelaşi timp să fii fericit că ai găsit motiv să bei.

Recunosc, fără părere de rău, că nu ştiu să numesc absolut nicio melodie de la Amy Winehouse, după nume. Poate că dacă aud nişte melodii de la ea îmi dau seama că îmi sună cunoscut şi că le ştiu, dar după nume nu. Aşa a fost şi cu Mădălina Manole şi aproape că şi cu Michael Jackson. Mă rog, de la Michael ştiam ceva mai multe melodii.

Pe Facebook deja au început să apară loviţii. Sunt aceeaşi ca la MJ, ca la MM şi ca la toţi ceilalţi care au murit. Am impresia că majoritatea lumii are o atracţie faţă de morţi. Cum moare unu’, toţi îi devin fani, îi iubesc muzica şi îl regretă. Povestesc apoi cum era AW sau MJ sau MM sau oricare alt artist mort, ce făcea şi din ce cauză a murit. Ar spune şi că au copilărit împreună, dar ar fi mult prea penibil.

Altfel spus, să răsune Amy Winehouse la stop, din toate daciile o mie trei sute zeceee!!!

3 responses to “A dat ortu’ încă un pseudoidol al lumii

  1. Nu stiu daca ar fi trebuit sau nu, dar articolul tau m-a facut sa rad :).
    Intr-adevar, e trist ca a murit, dar c’est la vie, toti murim.

  2. Sincer, cand am citit pe net ca a murit Amy Winehouse, am zis un mare „YESSS!!!!” si am zambit cat sa imi inghit capul. Niciodata nu am suportat-o pe drogata aia, desi am multi prieteni care se uitau cu gura cascata, cu ochii larg deschisi si exclamau uimiti „UAU…”. UAU la ce, o drogata idioata cu o voce mai masculina decat M J.

  3. Pingback: Ce s-a întâmplat pe www.snapto.eu în 2011 | snapto.eu

Lasă un răspuns

